// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۳

حضور شخصیت‌های منفی بازی های قبلی فارکرای در بسته الحاقی Far Cry 6

تریلری به‌تازگی از نوعی دی‌ال‌سی برای Far Cry 6 فاش شده که در آن ابرشرورهای قبلی مجموعه فارکرای از جمله واس مونتنگرو، پیگن مین و جوزف سید حضور دارند.

رویداد Ubisoft Forward در E3 2021 امشب ساعت ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود و حالا خبر رسیده که تریلری از بازی Far Cry 6 قبل از این مراسم فاش شده که در آن جزئیاتی از یک بسته‌ی الحاقی که پس از عرضه بازی منتشر می‌شود، به نمایش درمی‌آید. خبر خوش برای طرفداران شخصیت‌های منفی بازی‌های قبلی فارکرای این است که در دی‌ال‌سی مذکور احتمالا قرار است این کاراکترها را ملاقات کنیم.

طبق گزارش‌ها، در این تریلر صحنه‌ای رویاگونه را از فارکرای 6 می‌بینیم که شخصیت واس مونتنگرو از Far Cry 3، پیگن مین از Far Cry 4 و جوزف سید از Far Cry 5 در آن حضور دارند. البته یوبیسافت با استناد به قانون کپی‌رایت از نهاد ناظر این قانون درخواست کرده که تریلر مذکور را از سطح اینترنت حذف کند. بااین‌حال، می‌دانیم که محتوای این تریلر توسط وب‌سایت‌های خبری تایید شده است. تریلر مورد اشاره به احتمال زیاد تا چند ساعت دیگر در رویداد امشب یوبیسافت فوروارد نمایش داده می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی چنین بسته‌ی الحاقی چیست؟ آیا دوست دارید دیداری مجدد با ابرشرورهای دنیای فارکرای داشته باشید؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده