// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۶

بازی Mario + Rabbids 2: Sparks of Hope فاش شد

در فاصله‌ی زمانی چند ساعته تا برگزاری کنفرانس یوبیسافت، بازی Mario + Rabbids 2: Sparks of Hope توسط وب‌سایت رسمی نینتندو لو رفت.

در سال ۲۰۱۷ بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle در همکاری یوبیسافت و نینتندو عرضه شد. حالا بازی Mario + Rabbids 2: Sparks Of Hope برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است؛ محصول تازه‌ای که قرار بود در کنفرانس یوبی‌سافت معرفی شود و پس از چند مرتبه اشاره کردن اینسایدرها به آن، سایت رسمی نینتندو تصاویرش را لو داد.

شخصیت‌هایی همچون ماریو، لوئیجی، پرنسس پیچ، ربید لوئیجی و ربید پیچ در بازی Mario + Rabbids 2: Sparks of Hope حضور دارند. آن‌ها به یک سفر بسیار بزرگ می‌روند و قدم به سیاره‌های مختلف کهکشان می‌گذارند. گیمر از بین ۹ قهرمان موجود، یک تیم ۳ نفری برای خود می‌سازد و قدم به این سفر کهکشانی می‌گذارد تا موجودی بدخواه را شکست دهد. نینتندو در سایت رسمی خود می‌نویسد: «برای نجات دوست‌های خود قدم به سیاره‌های متفاوت در طول کهکشان بگذارید؛ وقتی که مشغول سر درآوردن از رمز و رازها و پشت سر گذاشتن چالش‌های جذاب هستید».

ماریو ربیدز 2 و لوئیجی و ربیدها در حال دویدن داخل محیط تاریک

باس‌های جدید، چند دشمن آشنا و Sparksهایی که هم به شما کمک می‌کنند و هم شما باید آن‌ها را نجات دهید. همه‌ی این‌ها در بازی Mario + Rabbids 2: Sparks Of Hope حضور خواهند داشت. تازه شاید قهرمان‌های بازی نیز فقط در زمان عرضه ۹ شخصیت باشند و به مرور زمان افزایش پیدا کنند.

راس ساعت ۲۳:۳۰ امشب به وقت ایران شاهد برگزاری کنفرانس جدید یوبیسافت خواهیم بود؛ کنفرانس که همزمان به سامر گیم فست و نمایشگاه E3 2021 تعلق دارد. در نتیجه دیگر باید منتظر این رویداد باشیم تا تریلر رسمی بازی Mario + Rabbids 2: Sparks of Hope را به تماشا بنشینیم. در ادامه می‌توانید دو تصویر دیگر لورفته از این بازی جدید یوبیسافت برای نینتندو سوییچ را مشاهده کنید.

والپیپر بازی Mario + Rabbids 2: Sparks Of Hope یوبیسافت و نینتندو با نمایش شلیک ماریو

شخصیت های بازی Mario + Rabbids 2: Sparks Of Hope در حال دویدن جلوتر از یک درخت


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده