// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹

تریلر جدید بازی SIFU مبارزات نفس گیر بازی را نشان می‌دهد

به‌تازگی استودیو Sloclap تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی SIFU منتشر کرده که در آن شاهد نبردهای کاراکتر بازی هستیم.

SIFU از همان نمایش معرفی خود نگاه کاربران را به خود جلب کرد و نشان داد که می‌تواند یک بازی Beat 'em up سرگرم کننده با الهام گرفتن از هنرهای رزمی و فیلم‌های کلاسیک کنگ فو محور باشد. داستان بازی روایت‌گر انتقام یک دانش آموز کنگ‌ فو است که پس از قتل خانواده‌ش، تصمیم گرفت تا هنرهای رزمی را در بهترین حالت ممکن یاد بگیرد تا روز موعود برای انتقام گرفتن‌ش فرا رسد.

به‌تازگی استودیو Sloclap، سازنده بازی SIFU، تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر The Club بیش‌ازپیش نبردها و سیستم مبارزات بازی به‌نمایش گذاشته می‌شود. تیم سازنده سعی کرده به‌خوبی از المان‌های Beat 'em Up استفاده و آن را با طراحی‌های سه‌بعدی ترکیب کند تا یک تجربه اکشن هیجان‌انگیز در اختیار کاربران قرار گیرد.

بازیکن با پیشروی در داستان، به یک راز باستانی دست پیدا می‌کند و شاهد یک شهر خیالی از چین هستیم. دراین‌میان اشاره کنم که یک نیروی جادویی هم در داستان وجود دارد که باعث می‌شود پس از هر بار مردن، زنده شوید؛ اما هر چیزی بهایی دارد. قهرمان داستان با هر بار زنده شدن، پیرتر می‌شود و این، هزینه‌ای است که برای انتقام خود خواهید پرداخت. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی بازی SIFU را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در انتهای سال جاری میلادی برای کامپیوتر (فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده