// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۲

تریلر فصل سوم بسته الحاقی Seven Deadly Sins بازی Hitman 3

آی‌او اینتراکتیور از فصل سوم دی‌ال‌سی Seven Deadly Sins بازی Hitman 3 با انتشار تریلری رونمایی کرده که Season of Sloth نام دارد و دارای حال‌و‌هوایی مربوط‌به گناه تنبلی است.

IO Interactive چندوقتی است که پشت‌سرهم بسته‌ی الحاقی و محتوای جدید برای بازی Hitman 3 منتشر می‌کند. این استودیو از ماه آوریل شروع به انتشار نوعی بسته‌ی الحاقی کرده که دارای هفت فصل است و در هریک از این فصل‌ها حال‌و‌هوا و آیتم‌های بازی به یکی از هفت گناه کبیره‌ در باور مسیحیان ربط پیدا می‌کند.

تا به امروز دو قسمت از این دی‌ال‌سی که Seven Deadly Sins نام دارد، منتشر شده که Season of Greed و Season of Pride نام داشتند و با محوریت دو گناه «طمع» و «غرور» بودند. حال آی‌او اینتراکتیو فصل سوم این بسته‌ی الحاقی را که این‌بار به گناه «تنبلی» مربوط می‌شود، با انتشار تریلری معرفی کرده است. این فصل Season of Sloth نام دارد و چند روز دیگر در ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) در دسترس قرار می‌گیرد. شما می‌توانید تریلر این فصل را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

اطلاعات زیادی از Season of Sloth ارائه نشده است و در تریلر کاراکتر Sloth صرفا می‌گوید می‌خواد «به مامور ۴۷ نشان دهد سخت نگرفتن چه لذتی دارد.»  علاوه‌براین، اشاره می‌شود که سطح انرژی مامور ۴۷ قابل تمام شدن است و به همین خاطر بازیکنان باید هوشمندانه از این انرژی استفاده کنند. در تریلر همچنین مامور ۴۷ را می‌بینیم که روی یک صندلی با تم تنبلی می‌نشیند و ممکن است که این صندلی به‌نوعی نقشی در این فصل داشته باشد.

علاوه‌بر چالش این فصل که The Sloth Depletion نام دارد، بازیکنان به آیتم‌هایی شامل لباس Lotophage، سلاح Slapdash SMG و نوعی مین مجاورتی شبیه به یک حلزون به نام Goldbrick دسترسی خواهند داشت. همچنین اگر رویه‌ی فصل‌های پیشین ادامه داشته باشد، باید منتظر معرفی Elusive Target های جدیدی باشیم.

باتوجه‌به اینکه Season of Pride در ۲۵ خرداد تمام می‌شود، احتمالا بیشتر محتوایش بعد از این تاریخ همچنان در دسترس باقی می‌ماند؛ چراکه همین اتفاق زمانی افتاد که Season of Pride جایگزین Season of Greed شده بود. همچنین فصل‌های بعدی Seven Deadly Sins قرار است با محوریت گناهانی شامل شهوت، شکم‌پرستی، خشم و حسادت در آینده عرضه شوند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده