// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۵

الدن رینگ | چرخه پویا شب‌وروز، مرداب های خفه‌کننده و بخش آنلاین

شرکت بندای نامکو اینترتینمنت در مقام ناشر بازی Elden Ring به ارائه‌ی اطلاعات تازه راجع به جدیدترین ساخته‌ی استودیو فرام سافتور پرداخت.

بندای نامکو تایید کرد که می‌خواهد الدن رینگ را به بیرون از جهان بازی‌های ویدیویی هم برساند؛ تا افراد بیشتری میخکوب دلربایی آن شوند

جف کیلی رویداد افتتاحیه سامر گیم فست 2021 را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند. پس از مدت‌ها فرو رفتن بندای نامکو و فرام سافتور در سکوت خبری، بالاخره به‌لطف سامر گیم فست موفق به تماشای تریلر بازی Elden Ring و دریافت اطلاعات جدید راجع به آن شدیم. بازی الدن رینگ در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. همچنین دارندگان نسخه‌های PS4 و Xbox One به ترتیب توانایی آپدیت رایگان بازی الدن رینگ به نسخه‌ی نسل ۹ برای کنسول‌های جدید سونی و مایکروسافت را خواهند داشت.

گیمر در بازی Elden Ring می‌تواند به‌صورت پیاده یا سوار بر اسب مشغول پشت سر گذاشتن نقاط مختلف نقشه شود؛ میان مرداب‌های خفه‌کننده، جنگل‌های باشکوه و دشت‌های پوشیده از چمن. بازیکن‌ها می‌توانند بازی Elden Ring را به شکل تک‌نفره یا به شکل چندنفره تجربه کنند؛ با حالت مولتی‌پلیر آنلاین که از تجربه‌ی بازی الدن رینگ توسط چهار گیمر به‌صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Elden Ring و درخت نورانی عظیم در برابر سوار

یاسوئو میاکاوا، مدیرعامل بندای نامکو می‌نویسد: «ما به ساخت الدن رینگ ادامه خواهیم داد؛ نه فقط به‌عنوان یک بازی ویدیویی و حتی در بسترهای دیگر. این‌گونه طرفدارهای ما در سرتاسر دنیا با جهان‌بینی و دلربایی این محصول روبه‌رو خواهند شد». در نتیجه عجیب نیست اگر در آینده‌ی نزدیک شاهد معرفی انیمه Elden Ring، سریال Elden Ring یا فیلم Elden Ring باشیم.

وجود چرخه‌ی پویا آب‌وهوا و شب‌روز در بازی Elden Ring تایید شد

الدن رینگ در زمان عرضه بدون شک بزرگ‌ترین بازی تاریخ استودیو فرام سافتور خواهد بود؛ یک اکشن-نقش‌آفرینی پرشده از عناصر فانتزی که وظیفه‌ی خلق اسطوره‌شناسی آن برعهده‌ی جرج آر. آر. مارتین، نویسنده مجموعه نغمه‌ای از یخ و آتش بوده است. هیدتاکا میازاکی در مقام رئیس استودیو فرام سافتور می‌گوید: «با بازی Elden Ring، ما تمام تجربه و تخصص اکشن RPG به‌دست آمده از ساخت سری بازی Dark Souls را به کار بردیم تا یک انقلاب ماندگار و پررنگ را برای این ژانر به وجود بیاوریم.

ما یک جهان غنی با ابعادی سرسام‌آور را ساختیم؛ براساس افسانه‌هایی که توسط جرج آر. آر. مارتین نوشته شدند. الدن رینگ جهانی پرشده از راز و خطر است؛ مهیای اینکه کشف شود و در آن جست‌وجو کنند. یک داستان درام که در آن شخصیت‌های مختلف، عرفان و انگیزه‌های پنهان خود را به نمایش می‌گذارد. ما خالصانه امیدوار هستیم که شما از تجربه‌ی بازی الدن رینگ برای خود لذت ببرید».

بانو تنها و پوشیده داخل شنل در جهان تاریک بازی الدن رینگ فرام سافتور

باتوجه‌به تریلر گیم‌پلی بازی Elden Ring تعجب نمی‌کنیم که اخباری بازی رسمی می‌گویند این‌جا با بزرگ‌ترین بازی استودیو فرام سافتور تا به امروز روبه‌رو هستیم. بالاخره در هیچ‌کدام از بازی‌های پیشین فرام سافتور شاهد جابه‌جایی با اسب در محیط بسیار بزرگ نبودیم. راستی در بازی الدن رینگ با جهانی پیوسته روبه‌رو خواهیم بود که نقاط مختلف آن به شکل یکپارچه به یکدیگر متصل هستند و دانجن‌هایی پیچیده و پرشده از سایه‌ها در آن پیدا می‌شوند. پس به مانند سولزبورن‌های قبلی به‌دنبال میان‌روها برای گشت‌وگذار سریع‌تر و عمیق‌تر در الدن رینگ باشید.

الدن رینگ از چرخه‌ی پویا آب‌وهوا و شب‌روز پشتیبانی می‌کند؛ در نتیجه شاهد تغییرات طبیعی هوا و گذر زمان خواهیم بود. البته که بازی‌های پیشین فرام سافتور هم ما را در شرایط زمانی متفاوت قرار دادند. ولی این اتفاق هرگز به‌صورت پویا رخ نمی‌داد و مثلا با رسیدن به بخشی مشخص از بازی، نوبت به تجربه‌ی گیم‌پلی در طول شب می‌رسید؛ همان‌گونه که در چرخه‌های مختلف ماه بازی بلادبورن دیدیم. در الدن رینگ با تغییرات پویا شرایط جوی و چرخه‌ی واقعی روز و شب روبه‌رو می‌شویم.

مبارز با شمشیر آخته سوار بر اسب میان درختان و مقابل هیولا عظیم الجثه بازی الدن رینگ

شخصیت‌های غیر قابل بازی (NPCها) در الدن رینگ هم توانایی آسیب زدن به شما و هم توانایی کمک رساندن به شما را دارند. آن‌ها پیشینه‌هایی عمیق و غنی خواهند داشت؛ همان‌گونه که از یک بازی فرام سافتور انتظار دارید. سازندگان می‌گویند که دشمنان در بازی Elden Ring ماجراهایی ژرف را پشت سر گذاشته‌اند. آن‌ها با انگیزه‌های مشخص و یگانه سراغ حمله به پیشرفت گیمر یا کمک به جلو رفتن او می‌روند. در نتیجه احتمالا باید خود را مهیای گریستن طی برخی از دقایق کنیم.

گیمر در الدن رینگ به طراحی و شخصی‌سازی کاراکتر خود می‌پردازد تا او را مطابق جنس بازی خود شکل بدهد؛ چه مایل به استفاده از سلاح‌های به‌خصوص باشد و چه از به کار بردن جادو لذت ببرد. اسلحه، طلسم‌ها و موارد دیگر زیادی در جهان بازی الدن رینگ پنهان شده‌اند. زیرا در این جهان بزرگ زیست‌بوم‌های فراوانی وجود دارند که عظیمت آن‌ها فراتر از هر بازی دیگر فرام سافتور تا به امروز است؛ محیط‌هایی همچون قلعه‌هایی که افسانه‌های دهشتناکی راجع به آن‌ها شنیده می‌شوند. البته که این وسط برخی از محیط‌ها همچون باتلاق‌های مورد بحث، طرفدارهای قدیمی را به یاد مراحلی از مجموعه بازی دارک سولز می‌اندازند.

شخصیت ساخته شده توسط بازیکن مشغول قدم زدن در محیط تاریک قلعه دهشتناک بازی الدن رینگ از شرکت بندای نامکو اینترتینمنت و استودیو فرام سافتور

محفل طلایی درهم‌شکسته است. بازیکن باید با الدن رینگ تبدیل به ارباب الدن در سرزمین‌های مابین شود. اکنون ۲۲۴ روز تا عرضه‌ی بازی Elden Ring زمان باقی مانده است. آه، الدن رینگ.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده