نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۳

بازی Beyond Good and Evil 2 ظاهراً در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

جیسون شرایر اخیراً در پادکست خود اعلام کرد که پیشرفت زیادی در روند تولید بازی Beyond Good and Evil 2 حاصل نشده است.

جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ در جریان آخرین پادکست خود ادعا کرده است که بازی Beyond Good and Evil 2 هنوز در مراحل «بسیار اولیه‌ی توسعه» قرار دارد. شرکت یوبیسافت به‌وضوح درباره‌ی وضعیت بازی Beyond Good and Evil 2 سکوت اختیار کرده است، اما جیسون شرایر ید طولایی در انتشار اطلاعات موثق دارد؛ بنابراین احتمالاً برای چنین اظهار نظری اطلاعات خوبی در دست داشته است. به‌علاوه، باتوجه‌به اینکه از مدت‌ها پیش اطلاعات قابل توجهی از بازی به گوش‌مان نرسیده است، پُربیراه نیست اگر بگوییم که پیشرفت زیادی در تولید آن حاصل نشده است.

تولید بازی Beyond Good and Evil 2 فرازونشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. این بازی نخستین‌بار در سال ۲۰۰۸ معرفی شد، اما در این مقطع زمانی به نظر می‌رسد که فرایند تولیدش بارها از سر گرفته شده است. حتی در آن زمان نیز یوبیسافت هرگز در مورد زمان عرضه و پلتفرم‌های مقصد بازی صحبت نکرده بود و نمی‌دانیم که این اثر برای پلتفرم‌های نسل نُهم در نظر گرفته شده است یا در دسترس دارندگان پلتفرم‌های نسل قبلی نیز قرار می‌گیرد.

شرکت یوبیسافت پس از سال‌ها سکوت خبری نهایتاً باری دیگر از Beyond Good and Evil 2 در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۸ رونمایی کرد و حتی بخش‌هایی از آن را در معرض نمایش قرار داد. بااین‌حال سال گذشته متوجه شدیم میشل انسل که وظیفه‌ی کارگردانی بازی را برعهده داشت، از تیم توسعه‌ی اثر جدا شده است. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده