// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۲۵

دانلود رویداد افتتاحیه سامر گیم فست 2021

جف کیلی برای آغاز رسمی سامر گیم فست 2021 به سراغ یک رویداد افتتاحیه رفت که در آن پروژه‌های کوچک، بازی‌های بزرگ و اخبار بازی جدید وجود داشتند.

مراسم افتتاحیه سامر گیم فست 2021 هرگز قرار نبود سرتاسر پرشده از بازی‌های بسیار بزرگ و خالی از بازی‌های AA و بازی‌های مستقل باشد. اما همه می‌خواستند حداقل چند بازی بزرگ را هم در آن ببینند. اتفاقی که خوش‌بختانه رخ داد تا گیمرها با آثاری همچون بازی Tiny Tina's Wonderlands از استودیو گیرباکس، بازی Death Stranding Director's Cut از استودیو کوجیما پروداکشنز و بازی الدن رینگ از استودیو فرام سافتور مواجه شوند.

این وسط اخبار بازی بعضا جالبی هم داشتیم که مثلا خبر از همکاری کامل یک استودیو جدید و پرشده از بازی‌سازهای قدیمی با پلی استیشن برای ساخت یک مجموعه بازی جدید دادند. معرفی چند بازی برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس، اجرای زنده‌ی موسیقی، گفت‌وگو با شخص هیدئو کوجیما و رخدادهای کوچک‌وبزرگ دیگر، سامر گیم فست 2021 را کلید زدند.

اگر می‌خواهید این مراسم را به‌صورت یک‌پارچه به تماشا بنشینید و بدون نیاز به دیدن جداگانه‌ی تریلرها یا خواندن متن ‌تک‌تک مطالب از کم‌وکیف آن اطلاع پیدا کنید، می‌توانید مشغول دانلود ویدیو کامل رویداد افتتاحیه سامر گیم فست 2021 شوید؛ نسخه‌ای که گیم‌اسپات به پخش آن پرداخت و شامل تحلیل‌های ژورنالیست‌های این رسانه معتبر در آغاز و پایان رویداد می‌شود.

فهرست شرکت های ویدیوگیمی حاضر در سامر گیم فست 2021 جف کیلی

دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720P | دانلود ویدیو با رزولوشن Full HD 1080P


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده