نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۳۹

انتشار تریلر گیم پلی بازی Evil Dead: The Game

در طول برنامه سامر گیم فست از تریلر گیم‌پلی بازی Evil Dead: The Game رونمایی شد که در آن بازیکنان کنترل اش ویلیامز و دیگر شخصیت‌های آن را بر عهده دارند.

بازی Evil Dead: The Game در آذر گذشته در مراسم گیم آورادز معرفی شد و حالا در جدیدترین اخبار بازی، تریلر گیم‌پلی این بازی منتشر شده است. در طول برنامه سامر گیم فست که با نمایش گیم‌پلی بازی الدن رینگ به پایان رسید، سیبر اینتراکتیو سرانجام تریلر گیم‌پلی بازی Evil Dead: The Game منتشر شد که در طول آن، بازیکنان کنترل شخصیت اش ویلیامز با بازی بروس کمپبل و شخصیت‌های دیگری مثل پابلو و کلی را بر عهده خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی بازی Evil Dead را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

گیم‌پلی بازی Evil Dead: The Game دارای دو حالت است. حالت اول یک بخش کواپ محور است که بازیکنان باید با دوستان خود به تجربه بازی بپردازند و حالت دیگر PvP (بازیکن علیه بازیکن) است که باید با انتخاب شخصیت خود، به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازید. بازی دارای نقشه‌های متنوع از جمله کلبه درون جنگل از سری فیلم‌های Evil Dead است و همچنین بازی دارای بیش از ۲۵ نوع سلاح از جمله اره‌برقی مشهور اش ویلیامز خواهد بود. علاوه‌براین، شخصیت‌های جالبی مثل شوالیه و همچنین یک شوالیه شیطانی هم در بازی حضور دارند.

بازی Evil Dead: The Game قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس،‌ ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده