// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۲۵

نمایش گیم پلی بازی Elden Ring و اعلام تاریخ عرضه

جف کیلی نمایش افتتاحیه سامر گیم فست را با پخش تریلر جدید یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها به پایان رساند؛ الدن رینگ از استودیو فرام سافتور.

بازی الدن رینگ، اثر مورد انتظار هیدتاکا میازاکی که جرج‌ آر. آر. مارتین هم در پروسه‌ی ساخت آن نقش داشت، در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) عرضه خواهد شد. جف کیلی رویداد افتتاحیه سامر گیم فست را با بازی Elden Ring به پایان رساند که خیلی‌ها فکر می‌کردند نخستین بار در E3 2021 از سکوت خبری خارج می‌شود. در تریلر جدید می‌توان بخش‌هایی جذاب از گیم‌پلی همچون اسب‌سواری را نیز مشاهده کرد. البته که فضاسازی درگیرکننده‌ی فرام سافتور به مانند همیشه توجه بسیاری از گیمرها را حتی در تریلر هم به خود جلب می‌کند.

همه به‌دنبال حلقه کهن می‌گردند؛ درحالی‌که تیغه‌ی جاه‌طلبی آن‌ها را جسور ساخته است. در این جهان نفرینی بی‌پایان حکم‌فرمایی می‌کند و اژدهایان با آتش خود جنگ‌جوها را به چالش می‌کشند. فرام سافتور مجددا گیمرها را به نبرد با باس‌هایی خواهد فرستاد که حتی ظاهر آن‌ها را نمی‌توان از یاد برد. بازی الدن رینگ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده