نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۹

بازی The Anacrusis با انتشار یک تریلر معرفی شد

در طول برنامه افتتاحیه سامر گیم فست از بازی The Anacrusis با انتشار یک تریلر رسما رونمایی شد که برای ایکس باکس و کامپیوتر عرضه می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، بازی The Anacrusis رسما رونمایی شد. تریلر رونمایی این بازی در طول افتتاحیه برنامه سامر گیم فست منتشر شد که در آن شاهد یک بازی کواپ و چند نفره هستیم که در آن بازیکنان باید برای عبور از مرحله با یکدیگر همکاری کنند. همچنین بازی The Anacrusis قرار است در پاییز امسال برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر (ویندوز 10، استیم و اپیک استور) عرضه شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Anacrusis توسط سازندگان سابق بازی Left 4 Dead، استودیو Valve و Riot در دست ساخت است که در آن شاهد یک بازی علمی تخیلی با تم دهه ۷۰ میلادی هستیم که تا ۴ بازیکن به‌صورت همزمان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. طبق گفته سازندگان بازی، در بازی The Anacrusis قرار است بازیکنان با دشمنان متفاوتی مثل The Spawner، بروت و The Flasher مواجه شوند که نحوه مبارزه با هر یک از آن‌ها متفاوت خواهد بود.

در مجموع ظاهرا گیم‌پلی این بازی شوتر اول شخص شباهت زیادی به بازی Left 4 Dead نیز خواهد داشت. بازی The Anacrusis توسط استودیو تازه تأسیس Stray Bombay در دست ساخت است و در روز عرضه برای کاربران ایکس باکس گیم پس نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده