نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

تریلر جدید بازی ترسناک Chernobylite با تمرکز روی نمایش گیم پلی و داستان آن

استودیوی The Farm 51، سازنده بازی نقش‌آفرینی و ترسناک Chernobylite، با انتشار تریلر جدیدی از این بازی، بخشی از داستان و همچنین اتمسفر آن را به تصویر کشید.

ساعاتی پیش استودیوی The Farm 51، سازنده بازی Chernobylite، تریلر جدیدی از ساخته ترسناک و نقش‌آفرینی خود را منتشر کرد. این تریلر تحت عنوان تاتیانا درکنار نمایش بخشی از گیم‌پلی بازی، داستان آن و اتمسفری که در طول بازی با آن روبه‌رو خواهید شد را نمایش می‌دهد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر دعوت می‌کنم تا بیش‌از پیش با حال‌وهوای بازی Chernobylite آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Chernobylite درواقع یک اثر ترسناک و اکشن نقش‌آفرینی است که ترکیبی از گشت‌وگذار، مبارزات و یک داستان غیرخطی را به علاقه‌مندان ارایه می‌‌دهد. طبق اطلاعات منتشر شده داستان بازی سی سال پس از واقعه چرنوبیل رخ می‌دهد؛ جایی که اکنون به‌دلیل فعالیت‌های نامشخصی میزان آلودگی افزایش پیدا کرده است. 

شما در بازی Chernobylite در قالب شخصیتی به‌نام ایگور، کارمند سابق نیروگاه اتمی چرنوبیل، قرار دارید. ایگور اکنون برای جست‌وجوی نامزد خود یعنی تاتیانا دوباره به این منطقه خطرناک و سمی بازگشته است. البته توجه داشته باشید که در طول بازی تصمیماتی که اتخاذ می‌کنید در روند بازی تأثیرگذار خواهد بود. 

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Chernobylite قرار است ماه آینده یعنی ماه ژوئیه برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان روانه بازار شود. کاربران کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس نیز تا پایان سال میلادی به این بازی دسترسی خواهند داشت.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده