نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۵

قابلیت ساخت مرحله در Far Cry 6 وجود نخواهد داشت

کارگرادن Far Cry 6 رسما تایید کرد مود آرکید در این بازی حضور ندارد. تمام تمرکز تیم توسعه روی بخش داستانی متمرکز شده است.

در جریان رویداد پرسش‌ و پاسخی که به مناسبت انتشار اولین نمایش گیم‌پلی Far Cry 6 در انجمن اینترنتی ردیت انجام گرفته بود، کارگردان بازی رسما تایید کرد بازیکنان به حالت ساخت نقشه و مود آرکید دسترسی نخواهند داشت.

 سازندگان این بازی با افزودن عناصری مانند قصه‌گویی غیر خطی، دنیای جهان باز پهناور و تنوع فوق‌العاده در تعداد اسلحه‌ها تصمیم دارند فارکرای ۶ را به پرجزئیات ترین قسمت این مجموعه تبدیل کنند. اما ظاهرا یکی از مودهای پرطرفدار این سری که در بیشتر قسمت‌های قبلی این مجموعه حضور داشته است، در این بازی غایب خواهد بود.

گیم پلی بازی Far Cry 6

حالت مپ ادیتور یا ساخت نقشه که یکی از پرطرفدار ترین بخش‌های هر بازی فارکرای به حساب می‌‌اید، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از عناصر و آیتم‌های از پیش ساخته شده که در فایل‌های بازی استفاده شده است، اقدام به ساخت مراحل و سناریو های خلاقانه خود کنند. الکساندر لتندره، کارگردان بازی می‌گوید تمرکز تیم سازنده‌ی بازی در حال حاضر تماما روی بخش داستانی و کمپین بازی قرار دارد و بنابراین بخش ساخت نقشه در هنگام عرضه در دسترس هواداران نخواهد بود.

متاسفانه بخش آرکید بازنخواهد گشت. حذف این مود از بازی برای ما نیز در استودیو تصمیم سخت و دشواری بود اما این تصمیم به ما این امکان را می‌دهد تا تمام تمرکز خود را به بخش داستانی بازی معطوف کنیم؛ جایی که قرار است بازیکنان را به قلب جنگ‌های چریکی مدرن ببریم.

بخش آرکید یکی از قسمت‌های ثابت تمامی بازی های فارکرای از قسمت دوم این سری به حساب ‌می‌اید. غیبت این حالت در فارکرای ۶،‌ ممکن است برای طرفداران کمی ناامید کننده باشد، اما سازندگان وعده دادند تمام توجه خود را روی کامل کردن دنیای جهان باز این قسمت بگذارند؛ بنابراین منطقی است که فرصت چندانی برای توسعه‌‌ی مود مپ ادیتور برای آن‌ها وجود نداشته باشد. البته بخش آرکید یکی از مواردی است که سازندگان همواره می‌توانند به‌راحتی در ماه‌های پس از عرضه و در جریان به‌روزرسانی‌های متداول به این بازی اضافه کنند.

بازی Far Cry 6 برای عرضه روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5، کامپیوتر، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در تاریخ ۷ اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده