// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۶

زمان برگزاری کنفرانس نینتندو در E3 2021 اعلام شد

نینتندو به‌صورت رسمی تاریخ و ساعت برگزاری رویداد نینتندو دایرکت را در فستیوال E3 2021 اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار، نینتندو اعلام کرده که رویداد Nintendo Direct در روز سه‌شنبه ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) یعنی در آخرین روز E3 2021 برگزار خواهد شد. این نمایش در ساعت ۸:۳۰ شب به وقت تهران شروع می‌شود و حدود ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد. در این رویداد قرار است به‌طور خاص اطلاعات و نمایش‌هایی از بازی‌های نینتندو سوییچ که در سال ۲۰۲۱ و سال‌های آینده منتشر می‌شوند، ارائه داده می‌شود. البته این‌طور که به‌نظر می‌رسد، بیشتر نمایش‌ها به بازی‌های سال ۲۰۲۱ مربوط می‌شوند.

پس از نینتندو دایرکت قرار است نمایش زنده‌ی Nintendo Treehouse برگزار شود که سه ساعت طول می‌کشد و در آن ویدیوهایی از گیم‌پلی بازی‌هایی که احتمالا در رویداد اصلی نشان داده شده‌اند، پخش می‌شود. نینتندو نمایش خود را معمولا در روز آخر E3 و پس از نمایش شرکت‌هایی چون مایکروسافت، یوبیسافت و سایرین برگزار می‌کند. Nintendo Treehouse هم برنامه‌ای است که نینتندو سال‌ها است برگزار می‌کند و در آن توسعه‌دهندگان و مهمان‌های مختلف درباره‌ی جدیدترین بازی‌های نینتندو صحبت می‌کنند و در همان حین گیم‌پلی‌ای از آن‌ها نمایش می‌دهند.

لینک در حال بالا رفتن از کوه در بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild

در خبر تاریخ برگزاری نمایش نینتندو در E3 2021 به‌صراحت ذکر شده که رویداد نینتندو دایرکت امسال به بازی‌ها اختصاص دارد و در آن حرفی از سخت‌افزار و کنسول نمی‌شود. این مورد را می‌توان به خبر دیگری ربط داد که می‌گوید نینتندو قصد دارد از Nintendo Switch Pro پیش از برگزاری E3 رونمایی کند. باتوجه‌به این موضوع، شاید واقعا باید منتظر معرفی مدل جدید نینتندو سوییچ تا احتمالا یک هفته دیگر باشیم. نینتندو بازی‌های جذاب زیادی برای نمایش در E3 امسال دارد؛ بازی‌هایی چون The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 ،Splatoon 3 ،Metroid Prime 4 و آثار دیگر. البته معلوم نیست که تمام این بازی‌ها در رویداد نینتندو دایرکت حضور داشته باشند.

E3 2021 از ۱۲ تا ۱۵ ژوئن (۲۲ تا ۲۵ خرداد) برگزار می‌شود. اولین رویداد مرتبط با آن Kick Off است که مجری آن جف کیلی است و تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار می‌شود. پس از آن نمایش Ubisoft Forward و کنفرانس مایکروسافت و بتسدا را داریم که به ترتیب در ۱۲ و ۱۳ ژوئن (۲۲ و ۲۳ خرداد) برگزار می‌شوند. رویداد Razer هم در ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) برگزار می‌شود. سونی نیز از طرفی قرار نیست در E3 امسال شرکت کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی نمایش نینتندو دایرکت چیست؟ دوست دارید گیم‌پلی چه بازی‌هایی را در این رویداد ببینید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده