نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۹

بازگشت ایدن پیرس در تریلر جدید بسته الحاقی بازی Watch Dogs Legion

جدیدترین تریلر از بسته‌ی الحاقی Bloodlines بازی Watch Dogs: Legion اطلاعاتی تازه از پیش‌زمینه‌ی داستانی این محتوا را به‌اشتراک می‌گذارد.

۷ سال پیش شرکت یوبیسافت با عرضه‌ی بازی Watch Dogs نه‌تنها دنیای گیم را با یک مجموعه‌ی جدید، جذاب و به‌شدت پرپتانسیل آشنا کرد، بلکه تولد یکی از خاص‌ترین قهرمانان آثار این شرکت فرانسوی را هم رقم زد؛ شخصیت ایدن پیرس که با الگوبرداری از کاراکترهایی مثل بتمن طراحی شده بود، با سرگذشت تلخ، چالش‌های شخصی، روحیه‌ی عدالت‌خواهانه‌ی قانون‌شکن و آن صدای زخمی و خسته‌اش، طرفداران بی‌شماری را برای خود دست‌وپا کرد.

علاوه‌بر محتوای داستانی خاص ایدن در بسته الحاقی جدید، این کاراکتر در بخش داستانی Watch Dogs Legion هم قابل بازی است

ایدن حالا و در بسته‌ی الحاقی Bloodlines از بازی Watch Dogs Legion دوباره به‌جریان اصلی دنیای تاریک و مملو از خشونت و فساد مجموعه‌ی واچ‌ داگز بازمی‌گردد. البته که این قضیه مدت‌ها پیش و با معرفی سیزن‌ پس سومین قسمت از سری واچ‌ داگز تایید شده بود اما سوالی که وجود داشت، این بود که «چرا ایدن در Watch Dogs Legion باید از لندن سر دربیاورد؟». تریلری که در ادامه تماشا خواهیم کرد، به این سؤال پاسخ می‌دهد. در این تریلر، ایدن را می‌بینیم که حالا پیر و شکسته شده و انگار در ماشینش زندگی می‌کند! او پس از دریافت یک تماس از جوردی چین، که یکی از پاهای ثابت سری واچ‌ داگز به‌حساب می‌آید، قبول می‌کند تا یک مأموریت خاص را در لندن انجام دهد.

ایدن ابتدا از قبول این مأموریت شانه خالی می‌کند اما زمانی‌که متوجه می‌شود این قضیه باید در لندن پیگری شود، جایی که خواهرزاده‌اش (جکسون) ساکن آن‌جا است، تصمیم می‌گیرد تا به لندن برود. لندنی که حالا به صحنه‌ی جنگ گروه تروریستی Zero Day با جنبش مقاومت Dedsec تبدیل شده است. در این محتوای داستانی احتمالا شاهد تجدید دیدار ایدن و خانواده‌اش (که در قسمت اول سری واچ‌ داگز ایدن را ترک کردند) خواهیم بود که به‌نوبه‌ی خود، نکته‌ای جالب برای هواداران سری Watch Dogs به‌شمار می‌رود. در ادامه توجه شما را به این تریلر جلب می‌کنیم. بسته‌ی الحاقی نام‌برده در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۱ در دسترس خریداران سیزن‌پس بازی Watch Dogs Legion قرار می‌گیرد.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده