// شنبه, ۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸

اعلام سومین شخصیت بسته الحاقی Streets of Rage 4 در تریلر جدید

داتمو به‌تازگی تریلر جدیدی را از بسته الحاقی MR.X Nightmare بازی Streets of Rage 4 منتشر کرده که کاراکتر شیوا را نشان می‌دهد.

ماه گذشته بود که داتمو (Dotemu)، سازنده و ناشر Streets of Rage 4، درکنار توسعه‌دهندگانی همچون لیزارد کیوب و گارد کراش، بسته الحاقی پولی Mr. X Nightmare را برای بازی Streets of Rage 4 معرفی کرد. این بسته الحاقی دارای سه شخصیت اضافی و یک حالت سروایول است. در آن زمان مشخص شد که Estel Aguirre و Max Thunder شخصیت‌های جدید بازی خواهند بود، اما اطلاعاتی از نفر سوم در دسترس قرار نگرفت.

این در حالی است که داتمو به همراه لیزارد کیوب و گارد کراش، سومین و آخرین کاراکتر بسته الحاقی MR. X Nightmare را هم معرفی کرده‌اند. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد شیوا هستیم که در قالب سومین کاراکتر بسته الحاقی ذکر شده به بازی Streets of Rage 4 اضافه خواهد شد. کاربران قدیمی، متوجه تغییراتی در سیستم مبارزات شیوا خواهند شد. وی دارای Dashهای متفاوتی است که به او اجازه می‌دهد هم سریع حرکت و ضرباتی را روی دشمنان خود اعمال کند. 

همچنین یکی از ضربه ویژه شیوا کپی‌های مختلفی را از او تولید می‌کند و می‌توانید به‌واسطه‌ی آن محیط‌های شلوغ را به‌راحتی پاکسازی کنید. دراین‌میان اشاره کنم که یک آپدیت رایگان هم برای بازی Streets of Rage 4 درنظر گرفته شده که در جریان آن شاهد اضافه شدن یک درجه سختی جدید به نام New Mania+ درکنار حالت تمرینی و همچنین رنگ‌های جدید برای ظاهر شخصیت‌های بازی هستیم. 

متاسفانه تاریخ انتشار دقیقی برای بسته الحاقی MR. X Nightmare درنظر گرفته نشده است، اما مشخص شده که در سال جاری میلادی در اختیار کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 کامپیوتر و نینتندو سوییچ بازی Streets of Rage 4 قرار می‌گیرد. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده را از یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده