// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۹

بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد ماه ژوئن ۲۰۲۱ مشخص شد

کاربران ایکس باکس لایو گلد در جریان ماه ژوئن می‌توانند Injustice: Gods Among Us را درکنار سه بازی دیگر به رایگان تجربه کنند.

با نزدیک شدن به ماه میلادی جدید، مایکروسافت فهرست بازی‌های رایگان کاربران ایکس باکس لایو گلد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازاین‌رو با نزدیک شدن به ماه ژوئن، شاهد فهرست بازی‌های رایگان مختص مشترکین ایکس باکس لایو گلد هستیم. 

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های پلتفرمینگ با طراحی هنری جذاب و چشم‌نواز هستید، بازی The King's Bird می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد که از ۱۱ خرداد ماه به مدت یک ماه در دسترس قرار می‌گیرد. این در حالی است که از ۲۶ خرداد ماه (۱۶ ژوئن) شاهدرایگان شدن بازی Shadow's Awakening هستیم. Shadow's Awakening یک بازی نقش آفرینی با دوربین ایزومتریک است که قهرمان داستان دارای قدرت‌های مختلفی از جمله تبدیل شدن به شیاطین است.

این در حالی است که کاربران ایکس باکس 360 و عضو اشتراک گلد، می‌توانند بازی NeoGeo Battle Coliseum را تجربه کنند که گزینه‌ی مناسبی برای هواداران سری Samurai Shodown و همچنین The King of Fighters به حساب می‌آید. در انتها، Injustice: Gods Among Us را می‌توان مهم‌ترین بازی رایگان ماه ژوئن دانست. اشاره کنم که کاربران ایکس باکس لایو گلد/گیم پس آلتیمیت روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند هر چهار بازی را به رایگان کسب کنند.

در انتها هم می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی‌های رایگان ماه ژوئن کاربران ایکس باکس لایو گلد را در یوتیوب تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده