// جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۴۷

تاریخ انتشار بازی Dying Light 2 در تریلر جدید گیم پلی

پس از ماه‌ها صبر گیمرها بالاخره شرکت تکنلد در مقام ناشر و سازنده دایینگ لایت 2، تریلر و اطلاعات تازه‌ای از این بازی پسا-آخرالزمانی را تحویل همگان داد.

شرکت تکلند بازی Dying Light: Platinum Edition را عرضه کرد؛ اولین قسمت سری بازی دایینگ لایت با تک‌تک بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های آن. اما بدون شک مهم‌ترین اخبار بازی تکلند مربوط‌به بازی Dying Light 2 هستند که سال‌ها از معرفی آن می‌گذرد و چند ماه قبل گزارش‌های مختلف کاری کردند که حتی عده‌ای نگران احتمال کنسل شدن آن باشند. ولی اکنون می‌دانیم که پروژه همچنان جلو می‌رود و مطابق گفته‌ی سازندگان از وضعیت مناسبی برخوردار است. بازی دایینگ لایت 2 در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.

جزئیات جهان بازی Dying Light 2، گرافیک فنی و گرافیک هنری ساخته‌ی جدید تکلند، انواع‌واقسام دشمن‌ها، تاثیر انتخاب‌های بازیکن و صد البته جابه‌جایی جذاب و پرسرعت گیمر میان موجودات خطرناک، همه و همه در نمایش جدید بازی Dying Light 2 به چشم آمدند. واکنش‌های طرفدارها نیز نشان می‌دهد که حالا عده‌ای بیش‌ازپیش مشتاق تجربه‌ی دایینگ لایت 2 هستند.

بازی Dying Light 2 به گیمر آزادی عمل فراوانی می‌دهد تا حتی در لحظاتی که مشغول مبارزه یا مخفی‌کاری هستید، عملا در حال انتخاب جنس تجربه‌ی بازی توسط شما باشید. گیمر با تصمیمات متفاوت خود مشخص می‌کند که چه‌قدر به انسان ماندن شخصیت اصلی اهمیت می‌دهد و برای به خاک و خون کشیدن زامبی‌ها حاضر است چه‌قدر جلو برود. در جهان دایینگ لایت روزها متعلق به انسان‌ها و شب‌ها متعلق به هیولاها هستند. سازندگان نیز روی احساس شدن این تفاوت توسط گیمرها در بازی Dying Light 2 وقت فراوانی گذاشتند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع YT/Dying Light
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده