// چهار شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

شخصیت های Resident Evil به Dead by Daylight می‌آیند

در جریان رویداد اخیر Dead by Daylight، مشخص شد که شخصیت‌های رزیدنت ایول در تاریخ ۲۵ خرداد ماه راهی این بازی خواهند شد.

مدتی پیش بود که اعلام شد که بازی Dead by Daylight میزبان یک کراس‌اور با مجموعه Resident Evil خواهد بود، اما جزئیات آن در دسترس قرار نگرفت و استودیو Behaviour Interactive اعلام کرد که در تاریخ چهار خرداد ماه، جزئیات آن را اعلام خواهد کرد.

این در حالی است که دیشب لایو استریم رویداد ذکر شده برگزار و مشخص شد که سه شخصیت لیان، نمسیس و جیل ولنتاین در قالب یک بسته الحاقی راهی بازی Dead by Daylight خواهد شد. ازاین‌رو علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۵ خرداد ماه (۱۵ ژوئن) بسته الحاقی ذکر شده را با قیمت ۱۱.۹۹ دلار روی نینتندو سوییچ، گوگل استیدیا، کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس خریداری کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که لیان و جیل، در نقش سروایول در بازی قرار گرفته و هرکدام از آن‌ها سه پرک مخصوص‌به خود دارند. یکی از پرک‌های لیان، Flashbang نام دارد و با اسفتاده از آن می‌تواند یک آیتم کاملا جدید را احضار کند. همچنین زمانی‌که به سطح مشخصی از تعمیر ژنراتور برسید، لیان می‌تواند در کمد و مکان‌های مشابه پنهان شده و یک نارنجک بسازد. ازاین‌رو می‌توانید برای مدت کوتاهی کیلر را گمراه کرده یا دید او را از بین ببرید.

در آن سوی میدان، نمسیس قرار دارد که در قالب یک کیلر جدید به بازی Dead by Daylight اضافه خواهد شد و کاربران او را با اسم The Tyrant مشاهده خواهند کرد. نمسیس با استفاده از قابلیت ویژه خود می‌تواند سروایول‌ها را آلوده کند. هرقدر که بیشتر آلوده شوند، قدرت آسیب‌رسانی نمسیس و طول Tentacle او افزایش پیدا می‌کند. 

در ادامه مشخص شده که سروایول‌ها برای جلوگیری از این اتفاق، باید به‌دنبال واکسن‌هایی باشند که در گوشه و کنار نقشه بازی قرار گرفته است. نکته جالب این است که برای اولین‌بار در تاریخ Dead by Daylight و به‌واسطه‌ی بسته الحاقی رزیدنت ایول، شاهد حضور زامبی‌ها به‌عنوان هوش مصنوعی در بازی هستیم که کمک حال کیلر خواهند بود.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این سه کاراکتر را در زومجی مشاهده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. اشاره کنم که با خرید چپتر رزیدنت ایول، چارم (آیتم تزئینی) Umbrella Corporation را به رایگان کسب خواهید کرد.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده