// شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴

آبسیدین در حال ساخت یک بازی جهان باز جدید است

استودیو بازی‌سازی آبسیدین اینترتینمنت که به خانواده‌ی ایکس باکس مایکروسافت تعلق دارد، ظاهرا در حال کار روی یک بازی جهان-باز تازه برای کنسول و کامپیوترهای شخصی است که با آنریل انجین 4 ساخته می‌شود.

در یکی از صفحات سایت رسمی آبسیدین جزئیات جالبی را می‌توان مشاهده کرد. مطابق این اطلاعات متوجه شدیم که آبسیدین به‌دنبال استخدام یک تکنیکال آرتیست (شخص متصل‌کننده‌ی طراح‌های هنری به تیم برنامه‌نویسی در استودیو بازی‌سازی) جدید است که باید باتجربه و ماهر باشد. آبسیدین می‌خواهد که این فرد با «درک عمیق راجع به موارد مختلف مرتبط با ساخت یک بازی جهان‌باز در آنریل انجین 4 برای کامپیوتر و کنسول» قدم به استودیو بگذارد. در حقیقت او باید از نگرانی‌های فعلی موجود برای کار روی چنین پروژه‌ای آگاه باشد و ابزار نظارت کامل و دقیق بر عملکرد فنی بازی را بشناسد؛ تا مدام بفهمد که آیا پروسه‌ی ساخت بازی در هر بازه‌ی زمانی به اندازه‌ی کافی جلو رفته است یا نه.

استودیو بازی Obsidian Entertainment که در سال ۲۰۰۳ میلادی تأسیس شده است، آثاری همچون بازی Pillars of Eternity و بازی The Outer Worlds را در کارنامه دارد. در نتیجه مشخص نیست که این تکنیکال آرتیست دقیقا قرار برای چه پروژه‌ای استخدام شود. بالاخره نباید فراموش کرد که اکنون بتسدا و آبسیدین هر دو متعلق به برند ایکس باکس هستند و روی کاغذ غیرممکن نیست که استودیو سازنده بازی Fallout: New Vegas سراغ کار روی فال‌اوت بعدی برود.

البته Klobrille، اینسایدر شناخته شده مایکروسافت اعتقاد دارد که این بازی احتمالا قسمت دوم بازی The Outer Worlds است. بازی Grounded و بازی Avowed از جمله پروژه‌های معرفی‌شده‌ی آبسیدین اینترتینمنت هستند و هر دو به اشکالی مختلف و در ابعاد تولیدی متفاوت، پروسه‌ی ساخت خود را جلو می‌برند. در هر حالت بازی جهان-باز مورد بحث هرچه که باشد، برای ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.


منبع ResetEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده