// شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹

معرفی نسخه‌ جدید بازی استراتژی Victoria

استودیو پارادوکس نسخه‌ی جدید بازی Victoria یعنی بازی Victoria 3 را به همراه تریلری معرفی کرد.

پس از سال‌ها امید‌، آرزو و تقاضای طرفداران سری بازی Victoria، بالاخره بازی استراتژیکی Victoria 3 از استودیو Paradox Development Studios به همراه تریلری معرفی شد. این بازی در اوایل قرن نوزدهم جریان دارد و یک شبیه‌ساز جامعه است که در آن شما نیازها و خواسته‌های جامعه‌ی ملی را بررسی می‌کنید.

جناح‌های محافظه کاری وجود دارد که ممکن است دربرابر اصلاحات سیاسی مقاومت کنند زیرا تعداد روزافزونی از تجار و روشنفکران برای داشتن سهمی بیشتر در مورد نحوه اداره‌ی ملت فشار می‌آورند.‌ در این بازی شما همچنین می‌توانید طیف گسترده‌ای از کالاها را در مقیاسی جهانی تجارت کنید تا مطمئن شوید که نیازها در کشورتان برآورده می‌شود؛ زیرا اگر مردم گرسنه باشند ممکن است انقلاب کنند.

عصر ویکتوریا دنیا را با فناوری جدید، فلسفه‌های جدید و روش‌های جدید سیاستگذاری متحول کرد. این قرن پر فراز و نشیب را با تغییراتی مانند راه اندازی راه آهن و تلگراف، کشتی‌های بخار و امکان پرواز، خدمت اجباری سربازی گسترده، رهایی و کارزار حقوق زنان در این بازی بزرگ استراتژی تجربه کنید.

این بازی دارای ویژگی‌های زیر است:

  • شبیه‌سازی عمیق اجتماعی: تقسیمات فرهنگی، اقتصادی و ایدئولوژیک برای دستیابی به قدرت و منابع در یکی از پر جزئیات‌ترین دنیاهای تاریخی استودیو پارادوکس رقابت می‌کنند.
  • ملت خود را حفظ کنید: جمعیت خود را پرورش دهید‌، آن را آموزش دهید، آن را برای آینده آماده کنید و سعادت و موفقیت آن‌ها را تضمین کنید.
  • عجایب عصر صنعت: پیشرفت علمی و اجتماعی به شما این فرصت را می‌دهد که زندگی شهروندان خود را بهبود ببخشید.
  • سیستم اقتصادی پیچیده: کالاها را وارد کنید تا هزینه ها پایین باشد، کالاهایی را برای غنی سازی شهروندان صادر کنید و سپس برای پیشبرد برنامه‌های خود از مردم مالیات بگیرید.
  • دیپلماسی چالش برانگیز: با همسایگان خود روابط دوستانه داشته باشید یا برای گرفتن منابع ارزشمند یا باز کردن بازارهای جدید بحران ایجاد کنید.
  • معامله سیاسی: منافع رقابتی را در دولت خود مدیریت كنید‌، اصلاحات جدیدی را ایجاد كنید اما حواستان باشد اگر صداهای اصلی شنیده نشود ممکن است انقلابی صورت گیرد.
  • دنیای دقیق و زندگی: شهرها رشد می‌کنند و کارخانه‌ها چشم انداز‌هایی که روی نقشه‌ای که از قرن نوزدهم به زیبایی ترسیم شده است را تاریک می‌کنند. به‌عنوان یکی از ۱۸۳ کشور را از ده‌ها ملت مختلف بازی کنید و سعی کنید جای پا خود را در دنیا محکم کنید.

در حال حاضر بازی ویکتوریا 3 بدون تاریخ انتشار مشخصی در استیم، مایکروسافت گیم پس و فروشگاه پارادوکس در دسترس خواهد بود. در ادامه شما می‌توانید چندین اسکرین شات از محیط بازی و تریلر معرفی این بازی را ببینید.

اسکرین شات بازی ویکتوریا ۳

اسکرین شات بازی ویکتوریا ۳

اسکرین شات بازی ویکتوریا ۳

اسکرین شات بازی ویکتوریا ۳

اسکرین شات بازی ویکتوریا ۳

تماشا در آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده