// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

وضعیت فنی Biomutant روی پلی استیشن 5 در تریلر جدید این بازی

THQ Nordic به‌تازگی تریلر اجرای بازی Biomutant روی پلی استیشن 5 را منتشر و شاهد نحوه عملکرد این بازی هستیم.

بازی Biomutant در تاریخ چهارم خرداد ماه (۲۵ مِی) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم می‌توانند به‌واسطه‌ی ویژگی Backwards Compatibility این بازی را تجربه کنند. بااین‌حال سؤال اصلی این است که بیومیوتنت روی پلتفرم‌های نسل نهم چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد؟

شرکت THQ Nordic به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Biomutant منتشر کرده که در جریان آن شاهد گیم‌پلی بازی روی پلی استیشن 5 هستیم. متاسفانه به‌خاطر مشکلات فنی، Biomutant روی پلی استیشن 5 با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا می‌شود و موردی که در تریلر مشاهده می‌کنید، درواقع همین تنظیمات با رزولوشن 4K آپ اسکیل شده است. همچنین اعلام شده که در زمان عرضه عملکرد بازی روی پلی استیشن 5 به همین صورت خواهد بود.

این در حالی است که Biomutant با رزولوشن 4K واقعی و نرخ ۶۰ فریم برثانیه روی ایکس باکس سری ایکس اجرا می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که وجود این مشکلات فنی برای بازی روی پلتفرم‌های جدید، طبیعی است، زیرا هدف اصلی، پلتفرم‌های نسل هشت بوده‌اند. بااین‌حال امکان دارد پس از عرضه بیومیوتنت، شاهد آپدیت‌هایی باشیم تا مشکل رزولوشن آن روی PS5 رفع شود. 

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی منتشر شده را در زومجی تماشا و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده