// پنجشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۱

احتمال عرضه بازی استارفیلد در اواخر سال ۲۰۲۲

جیسون شرایر و تام وارن تایید کردند که بازی Starfield در سال ۲۰۲۱ عرضه نمی‌شود. البته با صحبت‌های جدید شرایر به نظر می‌رسد که بازی اوایل سال ۲۰۲۲ هم عرضه نمی‌شود.

پس از انتشار یک شایعه توسط یک استریمر که می‌گفت قطعا همین امسال استارفیلد عرضه می‌شود، جیسون شرایر از بلومبرگ در چند توییت به‌صورت مفصل راجع به وضعیت بازی استارفیلد صحبت کرد: «شایعاتی مثل این در اینترنت می‌چرخند. اما پروسه‌ی ساخت بازی استارفیلد به هیچ عنوان نزدیک پایان یافتن هم نیست. این حرف من براساس صحبت‌های چندین و چند نفر است که از وضعیت بازی Starfield اطلاع دارند. بازی در E3 حضور دارد. اما تاریخ عرضه‌ای که من شنیدم، بسیار دیرتر از زمانی است که اکثر مردم انتظار دارند. این حقیقت را به اشتراک می‌گذارم تا افراد توانایی کنترل انتظارات خود را داشته باشند.

نکته‌ای که بسیار از مردم متوجه آن نمی‌شوند این است که اکثر بازی‌سازهای استودیوهای بتسدا از جمله کارگردان‌های اصلی تا زمان عرضه‌ی بازی Fallout 76 مشغول کار روی آن بودند. تیم ساخت بازی استارفیلد تا سال ۲۰۱۹ میلادی بسیار کوچک بود. شایعاتی که می‌گویند بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود یا بخش بسیار زیادی از پروسه‌ی ساخت خود را پشت سر گذاشته است، به‌سادگی حقیقت ندارند».

تام وارن از رسانه ورج هم در پاسخ به نخستین توئیت جیسون شرایر نوشت: «بله. بازی امسال عرضه نمی‌شود».

لوگو بازی Starfield از بتسدا

به‌تازگی جف گراب ادعا کرد که بازی استارفیلد در سه‌ماهه‌ی نخست سال ۲۰۲۲ میلادی از راه می‌رسد. اما جیسون شرایر نظر دیگر دارد. او می‌نویسد: «بگذارید مسئله را کاملا روشن کنم: بتسدا می‌خواهد در E3 اطلاعاتی کلی از زمان عرضه‌ی بازی استارفیلد بدهد و آن تاریخ انتشار در اواخر سال ۲۰۲۲ میلادی قرار دارد. بیان جزئیات دقیق این تاریخ عرضه را به خود آن‌ها می‌سپارم.

اما لطفا انتظارات خود را کنترل کنید و وقتی آن شایعات دیگر غلط از آب درآمدند (زمانی‌که فهمیدید بازی واقعا در اواخر سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود)، برای سازندگان بازی پیام تهدید به مرگ نفرستید». درنهایت باید به یاد داشت که هیچ‌کدام از اطلاعات منتشرشده راجع به بازی استارفیلد در هفته‌های اخیر رسمی نیستند و همه‌ی آن‌ها شایعات و گزارش‌هایی متعلق به منابع گوناگون بوده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده