// سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۲

زمان شروع بتای عمومی Chivalry 2

استودیو تورن بنر اعلام کرده که به‌زودی بتای عمومی بازی Chivalry 2 آغاز و از کراس پلی هم پشتیبانی می‌کند.

مدتی پیش بود که استودیو Torn Banner بتای خصوصی بازی Chivalry 2 را در اختیار کاربران قرار داد و حال این استودیو به‌دنبال برگزاری بتای عمومی بازی است تا کاربران بیشتری بتوانند Chivalry 2 را تجربه کنند. محصولی که در تاریخ ۱۸ خرداد ماه (هشت ژوئن) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

تیم سازنده اعلام کرده که از تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۷ می) و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران، بتای عمومی بازی Chivalry 2 آغاز می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که بتای عمومی بازی تنها تا تاریخ ۱۱ خرداد ماه (یک ژوئن) در دسترس است. بازیکنانی که در بتای عمومی Chivalry 2 شرکت می‌کنند، می‌توانند به‌سراغ حالت Team Objective و سه نقشه The Slaughter of Coxwell، The Siege of Rudhelm و The Battle of Darkforest بروند.

همچنین می‌توانند حالت Team Deathmatch یا Free for All و نقشه‌های The Battle of Wardenglade یا Tournament Grounds بروند. اشاره کنم که حالت Free For All، حالت جدیدی بازی است که در جریان بتای عمومی، کاربران قادر به تجربه‌ی آن هستند و همانند سایر بازی‌ها، در جریان Free For All تمامی بازیکنان علیه یکدیگر قرار گرفته و هر بازیکنی که بالاترین امتیاز را کسب کند، برنده است.

درانتها مشخص شده که بتای عمومی Chivalry 2 از ویژگی کراس پلی هم پشتیبانی و کاربران می‌توانند بدون درنظر گرفتن پلتفرم، درکنار دوستان خود این بتا را تجربه کنند. همچنین کاربران پی سی می‌توانند وارد سرورهای دوئل مخصوصی شوند که برای آن‌ها درنظر گرفته شده است. این سرورها تاحدی نقش حالت تمرینی و آماده‌سازی بازیکن برای ورود به یک نبرد با مقیاسی بسیار بزرگ‌تر را دارد. 

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران پلی استیشن برای تجربه‌ی بازی نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارند، اما کاربران ایکس باکس باید اشتراک ایکس باکس لایو گلد را خریداری کرده باشند. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از معرفی بتای عمومی Chivalry 2 را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده