// دوشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

نبردهای اکشن جذاب در تریلر بسته الحاقی جدید Final Fantasy 14

در جریان فستیوال اخیر Final Fantasy 14، تریلرهای جدیدی با محوریت شغل و محیط جدید بسته الحاقی Endwalker منتشر شد.

شاید امسال همانند سال‌های گذشته کاربران نتوانستند در فستیوال هواداری Final Fantasy 14 حضور پیدا کنند، اما در جریان رویداد دیجیتالی برگزار شده، شاهد موارد جالب و شگفت‌انگیزی برای کاربران و بازیکنان این بازی MMO بودیم.

جدا از انتشار نسخه کامل تریلر معرفی بسته الحاقی Endwalker، تیم سازنده Final Fantasy 14، یک شغل جدید هم برای بازی معرفی شد. شغل‌ها درواقع زیرمجموعه‌های کلاس‌های بازی هستند که هرکدام ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهند. به‌عبارتی شاهد معرفی شغل ریپر بودیم. کاراکتر ریپر دارای یک داس بسیار بزرگ است و ضربات او، برای نبردهای نزدیک گزینه‌ی مناسبی است.

همچنین به‌نظر می‌رسد کاربران به‌واسطه‌ی جادو هم می‌توانند ضربات Magical خود را روی دشمنان اعمال کرده که همین مورد به ریپر اجازه می‌دهد یک شغل مناسب برای نبردهای نیمه نزدیک در کلاس DPS باشد. این شغل تنها دراختیار کاربرانی قرار می‌گیرد که حداقل یکی از شغل‌های بازی را به سطح ۷۰ رسانده باشند و ازطرفی بسته الحاقی Endwalker را هم خریداری کنند. در زیر می‌توانید تریلر معرفی ریپر را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

با انتشار بسته الحاقی اندواکر، شاهد محیط‌های جدیدی خواهیم بود که یکی از آن‌ها Sharlayan نام دارد. درواقع Sharlayan هاب جدید بازی به حساب می‌آید. همچنین از دیگر محیط‌های جدید بازی هم می‌توان‌به Mare Lamentorum اشاره کرد که حال و هوای ماه را به‌تصویر می‌کشد. در زیر می‌توانید تریلر مربوط‌به محیط‌های جدید بسته الحاقی Endwalker را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

همانند سایر بسته الحاقی‌های بزرگ فاینال فانتزی 14، در اندواکر هم شاهد محتویات داستانی جدیدی خواهیم بود و سقف سطح بازیکنان هم از ۸۰ به ۹۰ ارتقا پیدا می‌کند. همچنین شاهد باس‌ و ریدهای جدیدی برای بازی خواهیم بود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده