// یکشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۹

لو رفتن ۲۰ دقیقه از گیم پلی بازی Division Heartland

زمان زیادی از معرفی شدن بازی رایگان The Division: Heartland نمی‌گذرد. اما در دوران تست شدن بازی، شوربختانه یک ویدیو نسبتا بلند به بیرون درز کرده است.

یوبیسافت در زمان معرفی بازی The Division Heartland آن را به‌عنوان یک نسخه‌ی کاملا مستقل و جدید از دیویژن معرفی کرد که به ادعای شرکت فرانسوی، این جهان را از زاویه‌ای جدید نشان گیمرها می‌دهد. حالا ساعاتی پیش هم توضیحات یکی از سازندگان بازی و هم بیشتر از ۲۰ دقیقه گیم‌پلی بازی The Division Heartland به شکل غیرقانونی در اینترنت قرار گرفتند. درحالی‌که یوبیسافت دقیقا به گیمرهایی که به‌صورت مخفیانه مشغول تجربه‌ی نسخه‌های اولیه بازی دیویژن هارتلند هستند، هشدار داد که از افشای چنین محتواهایی در اینترنت خودداری کنند. به همین خاطر خواه یا ناخواه باید پذیرفت که اکنون اطلاعاتی بیشتر از بازی The Division Heartland استودیو Red Storm Entertainment فاش شده‌اند.

دیویژن هارتلند در یک شهر کوچک آمریکایی به اسم Silver Creek جریان دارد و یک حالت PvE (گیمرها دربرابر محیط/بازی) به اسم Expedition را تحویل بازیکن‌ها می‌دهد. ظاهرا یک حالت دیگر به اسم Storm با پشتیبانی از ۴۵ نفر به‌صورت همزمان نیز در بازی دیویژن هارتلند قرار دارد؛ حالتی که در آن گیمرها هم علیه بازی/محیط و هم دربرابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیلور اپرلی، طراح اصلی بازی The Division Heartland در ویدیو فاش‌شده می‌گوید: «هر دو حالت شما را مشغول گشت‌وگذار در محیط، جست‌وجو برای منابع، جمع‌آوری آیتم‌ها، مبارزه و تلاش برای بقا خواهند کرد. در همین حین باید تمام تلاش خود برای دور ماندن از قوی‌ترین و غیر قابل پیش‌بینی‌ترین آلودگی ویروسی دیده‌شده در جهان بازی دیویژن تا به امروز را به خرج بدهید. تیم سازنده باور دارد که ما با بازی The Division Heartland به یک محصول واقعا ویژه رسیده‌ایم. ولی برای تبدیل کردن آن به بهترین بازی ممکن، به شنیدن نظرات صادقانه و کامل شما نیاز داریم».

چهره جدی سرباز در بازی دیویژن ۲

افرادی که مایل به تجربه نسخه های اولیه بازی Division Heartland هستند، می‌توانند به سایت رسمی یوبیسافت بروند. بازی دیویژن هارتلند در سال ۲۰۲۱ یا سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود. الن کور از یوبیسافت در معرفی دیویژن هارتلند می‌گوید: «بازیکن باری تجربه‌ی این بازی نیازی به تجربه‌ی دیویژن‌های قبلی ندارد». یوبی‌سافت به‌تازگی اعلام کرد که بدون کاهش ساخت بازی‌های AAA قصد ساخت بازی‌های رایگان بیشتر با بودجه‌ی بالا را دارد؛ بازی‌های Free2Play که تمام درآمد خود را از خریدهای درون‌برنامه‌ای درمی‌آورند.

در همین حین شبکه نتفلیکس در حال ساخت فیلم The Division با نقش‌آفرینی جیک جیلنهال و جسیکا چستین است. رمان رسمی جدید دیویژن هم داستان این جهان را بعد از حوادث بازی The Division 2 شرح خواهد داد. یوبیسافت در گسترش مجموعه‌های خود به کمک انواع و اقسام مدیوم‌ها بسیار جدی است. راستی علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، بازی دیویژن 2 امسال آپدیت بزرگی را دریافت می‌کند و یوبیسافت دارد بازی دیویژن موبایل را هم می‌سازد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده