نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

تریلر معرفی نسخه بهبود یافته بازی Toy Soldiers

نسخه بهبود یافته بازی Toy Soldiers که شامل محتویات جدید نیز می‌شود، با انتشار تریلری معرفی شد.

Accelerate Games، در مقام ناشر و استودیوی بازی‌سازی Signal Studios ساعاتی پیش با انتشار تریلری به‌صورت رسمی از نسخه بهبودیافته بازی Toy Soldiers رونمایی کردند. این نسخه که قرار است تحت عنوان Toy Soldiers HD در ماه اوت پیش‌رو برای کاربران پی سی، کنسول‌های نسل هشتم و نینتندو سوییچ عرضه شود، درواقع آپدیتی از نسخه اصلی بازی که در سال ۲۰۱۰ منتشر شده بود، است.

براساس اطلاعات منتشر شده بازی Toy Soldiers HD را باید یک به‌روزرسانی بزرگ از نسخه اصلی آن تلقی کنیم؛ چراکه بازی قرار است درکنار آپدیت گیم‌پلی بخش تک‌نفره و چندنفره که در آینده از آن رونمایی خواهد شد، از محتوای کاملا جدید و همچنین بهبود در سیستم صدا و دوربین برخوردار شود. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی بازی دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای آن آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

چنانچه شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی Toy Soldiers با فروشی نزدیک‌به پنج میلیون نسخه توانست طرفداران زیادی را جلب کند. این بازی همچنین در سال ۲۰۱۱ درکنار StarCraft II، بازی Civilization V، بازی Dawn of War II و Supreme Commander II نامزد دریافت بهترین بازی استراتژی/شبیه‌ساز در مراسم دایس نیز شده بود.

حال نوبت شما است تا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از نسخه بهبودیافته بازی با نام Toy Soldiers HD را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده