// پنجشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۷

Overwatch 2 به‌زودی نمایشی خواهد داشت

بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی اعلام کرده که هفته آینده شاهد نمایش جدیدی از بازی Overwatch 2 خواهیم بود.

Overwatch 2 جزو آن دسته از بازی‌هایی است که پس از معرفی، کاربران خواهان انتشار اطلاعات بیشتر حول بازی و جهان آن بودند، اما بلیزارد تابه‌امروز اطلاعات کمی را نسخه دوم Overwatch در دسترس کاربران قرار داده است. این در حالی است که به‌زودی، شاهد نمایش جدیدی از این بازی خواهیم بود.

به‌تازگی شرکت بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر اورواچ 2، ویدیو جدیدی را منتشر کرده و در جریان آن آرون کلر، کارگردان Overwatch، اعلام کرده که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ماه (۲۰ می) لایو استریم جدیدی با محوریت بازی Overwatch 2 برگزار می‌شود. درواقع در این لایو استریم شاهد نمایش بخش PvP این بازی خواهیم بود.

همچنین در ادامه مشخص شده که آرون کلر درکنار جف گودمن، دایون راجرز، به‌ترتیب طراح ارشد و کارگردان هنری Overwatch، در مورد طراحی بازی و نقشه‌های جدید بازی توضیحاتی را ارائه خواهند کرد. البته در این لایو استریم تعدادی دیگر از اعضای توسعه‌دهنده بازی اورواچ هم حضور خواهند داشت. در انتها، آرون کلر به این مورد اشاره کرده که در انتهای سال جاری میلادی، اطلاعات بیشتری از حالت PvP منتشر می‌شود و همچنین تمامی مواردی که در هفته آینده مشاهده خواهیم کرد، در مراحل توسعه به‌سر می‌برند.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده