نویسنده: شعیب شاهدی
// چهار شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

تاریخ برگزاری رویداد QuakeCon 2021

بتسدا اعلام کرده است که مثل سال گذشته رویداد QuakeCon 2021 به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد و از ۱۹ تا ۲۱ آگوست (۲۸ تا ۳۰ مرداد) ادامه خواهد داشت.

شرکت Bethesda Softworks تاریخ برگزاری رویداد QuakeCon امسال را بین ۱۹ تا ۲۱ آگوست (۲۸ تا ۳۰ مرداد) اعلام کرده است. رویداد امسال نیز به‌منظور حفظ «سلامت و ایمنی کارکنان، طرفداران و افراد داوطلب» فقط به‌صورت آنلاین و دیجیتال خواهد بود. همچنین سال گذشته هم به‌دلیل همه‌گیری بیماری کرونا QuakeCon 2020 به‌صورت آنلاین برگزار شده بود.

قرار است در ماه ژوئن (خرداد-تیر) اطلاعات بیشتری درباره‌ی رویداد QuakeCon 2021 منتشر شود که شامل فهرست Lineup، هدایا و... می‌شود. همچنین یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این رویداد می‌تواند اعلام و معرفی بازی‌های جدید باشد. اخیرا بسته الحاقی The Ancient Gods – Part 2 برای بازی DOOM Eternal عرضه شد که داستان بازی اصلی و بسته الحاقی قبلی را کامل می‌کند.

قرار است امسال آپدیت‌های بیشتری برای بازی DOOM Eternal منتشر شود. همچنین هوگو مارتین، کارگردان خلاق DOOM Eternal، گفته است که علاقه دارد یک شخصیت قابل‌بازی خانم را به‌عنوان Slayer به این شوتر اول‌شخص اضافه کند. ممکن است امسال در رویداد QuakeCon اطلاعات بیشتری درباره‌ی آپدیت این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و همچنین تاریخ انتشار بسته‌های الحاقی برای سوییچ دراختیار مخاطبان قرار گیرد.

نظر شما درباره‌ی رویداد QuakeCon 2021 چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده