نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵

استودیو بتسدا مشغول ساخت یک بازی جدید است

اخیرا یک آگهی استخدام برای تیم استودیو بازیسازی بتسدا منتشر شده که مربوط به یک بازی جدید و معرفی نشده‌ از این استودیو است.

بتسدا استودیوهای مختلفی را به‌عنوان زیرمجموعه خود در اختیار دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به id Software, Arkane Studios و MachineGames اشاره کرد. بااین‌حال Bethesda Game Studios که مجموعه‌های فال‌اوت و The Elder Scrolls را ساخته است همچنان یکی از مهم‌ترین این زیرمجموعه‌ها محسوب می‌شود؛ تاجایی‌که نمی‌توان اخبار جدید از این استودیو را نادیده گرفت. اخیرا مشخص شده که این استودیو مشغول کار روی یک بازی جدید و اعلام‌نشده است.

در حال‌حاضر یک آگهی استخدام برای موقعیت مهندس سرور در تیم Austin از Bethesda Game Studios منتشر شده است که مربوط به یک بازی اعلام‌نشده و جدید است. بخشی از این آگهی به‌این‌صورت است: «Bethesda Game Studios به‌دنبال یک مهندس سرور توانمند است تا بتواند در فرآیند ایجاد و بهبود سیستم‌های یک بازی اعلام‌نشده مشارکت کند».

در حقیقت تیم Austin مسئولیت بازی Fallout 76 و بسته‌های الحاقی آن را برعهده دارد که شامل ویژگی‌های Live Service و آنلاین است. درنتیجه جالب است بدانیم ماهیت بازی جدید چگونه خواهد بود. فعلا می‌دانیم Bethesda Game Studios مشغول ساخت بازی‌های موردانتظار Starfield و The Elder Scrolls 6 است که قبلا اعلام شده‌اند. گرچه امکان دارد این بازی یک اثر کاملا جدید باشد ولی عده‌ای از طرفداران امیدوار هستند که Fallout 5 باشد. در هر دو حالت باید منتظر اخبار جدید دراینباره باشیم.

نظر شما درباره‌ی بازی جدید Bethesda Game Studios چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده