نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰

انتشار بازی Baldur’s Gate: Dark Alliance برای کنسول‌ های نسل هشتم

بازی نقش‌آفرینی کلاسیک Baldur’s Gate: Dark Alliance با انتشار تریلری در دسترس کاربران کنسول‌های نسل هشتم قرار گرفت.

با اینکه کسی نمی‌توانست چنین چیزی را پیش‌بینی کند، اما مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت اینترپلی اینترتینمنت و استودیوی بلک آیل از انتشار بازی نقش‌آفرینی هک‌اند‌اسلش Baldur’s Gate: Dark Alliance در تاریخ ۱۷ اردیبهشت (۷ می) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ خبر دادند که در ابتدا به پلی استیشن 2 و ایکس باکس راه یافته بود. چند روز پیش وجود این بازی کلاسیک با لیست شدن آن در فروشگاه پلی استیشن مشخص شد. امروز یک تریلر رسمی نیز از این بازی منتشر شد که شما می‌توانید در ادامه‌ی مطلب به تماشای آن بنشینید.

دانلود از آپارات

بازی Baldur’s Gate: Dark Alliance با برچسب قیمتی ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و طرفداران می‌توانند در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی منتظر انتشار نسخه‌ی کامپیوتر و موبایل آن باشند. نسخه‌ی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی مورد بحث از گرافیک بهبودیافته، رزولوشن 4K و البته کوآپ محلی پشتیبانی می‌کند. این بازی خاطره‌انگیز دارای سه کاراکتر قابل بازی با نام‌های کروملک (مبارزی از نژاد کوتوله‌ها)، وان (کمانداری از نژاد بشر) و آدریانا (جادوگری از تبار اِلف‌ها) است که هر یک از آن‌ها با طیف گسترده‌ای از توانایی‌ها و حملات برای ارتقاء همراه هستند.

با اینکه بازنشر بازی Baldur’s Gate: Dark Alliance برای پلتفرم‌های تازه تعجب‌برانگیز است، اما احتمالاً با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه خواهد شد. این بازی را می‌توان در زمره‌ی آثار کلاسیک قرار داد، ولی انتشار دوباره‌ی آن به بازیکنان نسل جدید اجازه می‌دهد که از تجربه‌ی آن لذت ببرند. استودیوی لرین مشغول توسعه‌ی بازی Baldur’s Gate 3 است، اما خروج آن از فاز Early Access احتمالاً به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. استودیوی توک گیمز نیز روی یک جانشین معنوی برای این مجموعه با نام Dungeons and Dragons: Dark Alliance کار می‌کند که تا پایان سال ۲۰۲۱ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده