نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

نمایش مبارزات Hood: Outlaws and Legends در تریلر سینماتیک جدید این بازی

تریلر سینماتیک جدید بازی Hood: Outlaws and Legends بازیکنان را برای دسترسی زودهنگام آماده می‌کند.

بازی Hood: Outlaws and Legends محصول Sumo Digital به‌زودی عرضه خواهد شد. کسانی که این بازی را پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند آن را از امروز در قالب دسترسی زودتر از موعد تجربه کنند. اخیرا تریلر سینماتیک جدیدی از این بازی به‌دست رسیده است که مبارزات گوناگون Hood: Outlaws and Legends را به نمایش می‌گذارد.

بازیکنان در بازی Hood: Outlaws and Legends در قالب تیمی چهار نفره قرار می‌گیرند و هرکدام نیز یکی از نقش‌های موجود را اتخاذ می‌کنند. این تیم‌ چهار نفره باید برای یافتن گنجی به قلعه‌ای وارد شود. ماموران گشت قلعه در محیط آن نگهبانی می‌دهند و از طرفی یک تیم چهار نفره دیگر هم به‌دنبال گنج مذکور است. به بیان دیگر، هر تیم چهار نفره باید با دشمن‌های موجود در خود بازی و همچنین یک تیم چهار نفره دیگر شامل بازیکنان مبارزه کند. بازیکنان برای برنده شدن در این رقابت تنگاتنگ باید دست به کارها و استفاده از تاکتیک‌های مختلفی بزنند.

کسانی که بازی را پیش خرید کرده‌اند، علاوه‌بر دسترسی زودهنگام به کل بازی اصلی، بسته The Forest Lords و یک اسکین برای هر کاراکتر و اسلحه را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. نسخه سال اولِ (One Year Edition) این بازی هم عرضه شده است که شامل بازی اصلی و بتل پس‌های آن می‌شود. بازی Hood: Outlaws and Legends در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی‌سی عرضه خواهد شد. تریلر سینماتیک جدید بازی Hood: Outlaws and Legends را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده