// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

تاریخ انتشار بازی Observer: System Redux برای پلتفرم های جدید

کوچ مدیا به‌تازگی اعلام کرده که بازی Observer: System Redux در تاریخ ۲۵ تیر ماه راهی پلتفرم‌های جدیدی می‌شود.

در زمان عرضه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس اعلام شد که نسخه ریمستر بازی Observer با نام Observer: System Redux برای این پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. این در حالی است که پس از عرضه بازی ذکر شده، به نظر می‌رسد شاهد عرضه آن برای پلتفرم‌های جدیدی خواهید بود.

کوچ مدیا (Koch Media)، ناشر Observer: System Redux، به‌تازگی تریلری را منتشر کرده که در جریان آن شاهد اعلام تاریخ انتشار این بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هستیم. Observer: System Redux در تاریخ ۲۵ تیر ماه (۱۶ ژوئیه) برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود. در ادامه مشخص شده که در همان روز عرضه، نسخه فیزیکی بازی هم با نام Day One Edition و با قیمت ۳۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت که شامل بازی اصلی، دیسک ساندترک و یک عدد آرت بوک است.

Observer روایت‌گر داستان دنیل لازاراسکی است و در جهانی روایت می‌شود که جنگ و بیماری به نام Nanophage آن را ویران کرده است. به‌عنوان یک Observer، شما وظیفه دارید تا وارد ذهن شهروندهای مختلف شوید، اما همه چیز مطابق میل شما پیش نمی‌رود.

در ادامه می‌توانید تریلر تاریخ انتشار بازی Observer: System Redux برای کنسول‌های نسل هشتمی را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده