// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲

Game Builder Garage ؛ تجربه بازیسازی با بازی جدید نینتندو

اگر به ساخت بازی در قالب بازی‌هایی همچون Super Mario Maker 2 علاقه دارید، می‌توانید ماه بعد به سراغ بازی Game Builder Garage بروید.

بازی Game Builder Garage در حقیقت پلتفرمی برای ساخت و به اشتراک‌گذاری بازی‌های مختلفی است که با کنسول نینتندو سوییچ برای اجرا روی کنسول نینتندو سوییچ می‌سازید. این‌جا مثلا به‌جای برنامه‌نویسی، کاربر فقط عمل مورد نظر را به دکمه‌ی دل‌خواه خود وصل می‌کند؛ تا انواع‌واقسام گیمرها بتوانند از بازی Game Builder Garage برای ساخت بازی مد نظر خود برای نینتندو سوییچ بهره ببرند یا مشغول تجربه‌ی بازی‌های ساخته‌شده توسط افراد دیگر شوند.

همچنین نینتندو اعلام کرد که آموزش‌های لازم چه برای طراحی بازی و چه برای پیاده‌سازی قدم به قدم بازی مورد نظر خود در Game Builder Garage آماده شده‌اند. برای به اشتراک‌گذاری بازی‌ها می‌توانیم علاوه‌بر آپلود و دانلود در اینترنت، از به اشتراک‌گذاری محلی بازی با دوست خود به کمک یک مودم وای‌فای هم بهره ببریم؛ بدون اینکه متصل به اینترنت باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات

جوی-کان‌ها، دسته‌ی حرفه‌ای نینتندو سوییچ و یک ماوس که به درگاه USB داک نینتندو سوییچ وصل می‌شود، وسایلی هستند که می‌توان از آن‌ها برای تعامل با Game Builder Garage استفاده کرد؛ محصولی که در آن که بازی می‌سازید و بازی‌های ساخته‌شده توسط دیگران را تجربه می‌کنید. نینتندو تایید کرد که بازی Game Builder Garage با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در تاریخ ۱۱ جون/ژوئن (۲۱ خرداد) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده