// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹

محیط‌ های رنگارنگ و انیمه ای Baldo: The Guardian Owls در تریلر‌ های جدید این بازی

تریلرهای جدید از گیم‌پلی بازی Baldo: The Guardian Owls منتشر شده که در آن‌ها محیط‌ها، مبارزات و برخی مأموریت‌های بازی نمایش داده می‌شود.

بازی Baldo: The Guardian Owls برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۹ رونمایی و سپس در رویداد بازی‌های مستقل نینتندو که در اسفند ۹۸ برگزار شد، بار دیگر معرفی شد. این بازی به‌خاطر سبک خاص گرافیکی‌اش که می‌توان آن را ترکیبی از بازی‌های زلدا و انیمه‌های استودیو جیبلی دانست، توانست خود را به‌عنوان یک اثر جذاب مطرح کند. Baldo: The Guardian Owls قرار بود در تابستان ۲۰۲۰ منتشر شود، ولی احتمالا به‌خاطر همه‌گیری کرونا و مشکلاتی که به‌دنبال آن برای سازندگان بازی به‌وجود آمده، عرضه‌ی آن عقب افتاد.

در این مدت البته سازندگان با انتشار توییت‌هایی گاه‌به‌گاه به طرفداران اطمینان می‌دادند که بازی هنوز در دست ساخت است و عرضه‌ی آن حتمی است. تا به امروز تصاویر زیادی از Baldo: The Guardian Owls منتشر نشده بود که البته حالا سازندگان این مورد را جبران کرده و نه یک تریلر، بلکه دو تریلر گیم‌پلی از این بازی در آی‌جی‌ان منتشر کرده‌اند. یکی از این تریلرها گیم‌پلی بازی در مأموریت‌های جانبی و محیط شهری را به نشان می‌دهد و دیگری به نمایش گشت‌و‌گذار در محیط و مبارزات آن می‌پردازد. شما می‌توانید این دو تریلر را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارت

Baldo: The Guardian Owls در اصل قرار بود در انحصار کنسول نینتندو سوییچ باشد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که سازندگان پس از تاخیرهایی که در انتشار بازی رخ داده، حالا قصد دارند به جز سوییچ آن را برای پلتفرم‌های دیگری منتشر کنند. در توضیحات زیر ویدیو در کانال یوتیوب آی‌جی‌ان نوشته شده که Baldo: The Guardian Owls «به‌زودی» برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر می‌شود.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک گذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده