// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

تریلر جدید Biomutant به مناسبت روز جنگ ستارگان

به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Biomutant منتشر شده که قهرمان داستان را در ظاهر لوک اسکای‌واکر از مجموعه جنگ ستارگان نشان می‌دهد.

Biomutant جزو آن دسته از بازی‌هایی است که زمان زیادی را در روند توسعه سپری کرده است و پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره در تاریخ چهار خرداد ماه (۲۵ می) در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد. 

این در حالی است که THQ Nordic و Experiment 101، به‌ترتیب ناشر و سازنده Biomutant، تریلر جدیدی را از این بازی در روز جنگ ستارگان منتشر کرده‌اند. تریلر منتشر شده، قهرمان بازی بیومیوتنت را نشان می‌دهد، اما مورد جالب قضیه، ظاهر و لباس او است که با الهام از لوک اسکای‌واکر، یکی از شخصیت‌های محبوب جنگ ستارگان، طراحی شده است.

Biomutant در یک سرزمین آخرالزمانی به نام New World روایت می‌شود، جایی که Tree of Life مهم‌ترین عنصر آن به حساب می‌آید. این در حالی است که نیروهای تاریک قصد نابودی Tree of Life را دارند و قهرمان داستان، باید آن‌ها را از بین برده و مانع آلوده شدن Tree of Life به تاریکی شود. حال شما در طول بازی می‌توانید با قبایل مختلف همکاری داشته باشید تا قهرمان داستان را در این راه یاری دهند یا به‌تنهایی، این کار را انجام دهید.

جدا از سیستم ساخت و ساز سلاح‌ها و همچنین شخصی‌سازی کومبوهای خود در بازی، می‌توانید به‌صورت آزادانه در تمامی محیط‌های زمینی و دریایی Biomutant به گشت‌و‌گذار پرداخته و مهارت‌های جدیدی را کسب کنید. در ادامه می‌تواندی تریلر منتشر شده از بازی Biomutant را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده