// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۳

ریمستر Saints Row 3 به Steam خواهد آمد

به‌گفته سازندگان ، ریمستر بازی Saints Row: The Third در تاریخ ۱ خرداد (۲۲ می) منتشر خواهد شد.

حساب رسمی توئیتر سازندگان، انتشار نسخه ریمستر بازی Saints Row: The Third روی سرویس Steam را در تاریخ ۱ خرداد (۲۲ می) تائید می‌کند. این خبر هنگامی تائید شد که یک طرفردار در توئیتر رسمی بازی پرسید : «آیا برنامه‌ای برای انتشار نسخه بازسازی شده بازی به Steam وجود دارد؟»

و در یک پاسخ غافلگیرانه، سازندگان بازی با تائید مختصری پاسخ دادند: «بله، ۱ خرداد»

شخصیت ها و پس زمینه ای از انفجار بازی Saints Row 3

ناگفته نماند که ریمستر این اثر در ماه اردیبهشت ۱۳۹۹ (می ۲۰۲۰) به‌دلیل یک قرار داد یکساله، به‌صورت انحصاری برای کنسول‌ها منتشر شد و فقط ازطریق فروشگاه Epic Games روی رایانه‌ها در دسترس بود. همچنین در سال ۲۰۱۹ خبر‌هایی از ساخت فیلم Saints Row به گوش رسید و اعلام شد همچنان در دست ساخت است و فلیکس گری گری کارگردانی آن را به عهده خواهد داشت که عنوان کارگردانی فیلم Fast and Furious ۸ را نیز در کارنامه خود دارد و انتظار می‌رفت گرگ رسو نگارش فیلمنامه آن را انجام دهد که در مصاحبه جدیدی که داشته اعلام می‌کند از چه سبک سینمایی الهام می‌گیرید: " من فیلم هایی با سبک‌های مختلفی را دیده ام و یکی از طرفداران سینمای دهه هفتاد هستم و همچنین آثار کلاسیک را هم دوست دارم، من به جنگجویان نگاه میکنم، به فرار از نیویورک نگاه میکنم.

رسو چند اقتباس از بازی‌های ویدیویی در کارنامه خود دارد، فیلم‌هایی نظیر Mortal Kombat که اخیراً در HBO Max منتشر شده است. البته اخباری مبنی بر باز‌سازی آن و همچنین باز‌سازی فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City وجود دارد که به‌طور مشترک نویسندگی این آثار را برعهده خواهد داشت. روسو همچنین نویسنده فیلم F.E.A.R و Space Invaders است که البته هنوز در مرحله نگارش فیلمنامه به سر میبرند.

بااین‌حال خبر انتشار ریمستر بازی روی سرویس Steam تائید شده ولی به‌گفته خبرگزاری سایت Eurogamer، خبری از سمت ناشر بازی، یعنی Deep Silver مبنی بر رایگان بودن آن برای کاربران Steam ارائه نشده است و در ادامه فقط به اطلاع‌رسانی در این خصوص اشاره کرده‌اند.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده