نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۷

رونمایی از شخصیت جدید بسته الحاقی بازی Streets of Rage 4

مکس تاندر دومین شخصیت بسته الحاقی Mr. X Nightmare بازی Streets of Rage 4 است که با انتشار تریلری از آن رونمایی شد.

مدتی پیش بود که بسته الحاقی جدید بازی شورش در شهر ۴ (Streets of Rage 4) با نام Mr. X Nightmare معرفی شد. در همان زمان ضمن اعلام حضور شخصیت استل در این بسته الحاقی، مشخص شد که علاوه‌بر بر وی دو شخصیت قابل بازی دیگر نیز با این بسته الحاقی به بازی اضافه خواهند شد، دو شخصیتی که البته نام آن‌ها در آن زمان اعلام نشد. حال دومین شخصیت قابل بازی‌ای که با خرید این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شود، معرفی شده است. این شخصیت دوم کسی نیست جز مکس تاندر.

مکس تاندر پیش از این در بازی شورش در شهر ۲ (Streets of Rage 2) حضور داشت و البته یکی از باس‌های شورش در شهر ۴ نیز بود. به‌نظر مکس با حفظ حرکات ویژه خود به‌عنوان یک باس، قابل بازی شده و حرکات تازه دیگری نیز دریافت کرده است. بسته الحاقی Mr. X Nightmare همچنین چند قطعه موسیقی جدید به بازی اضافه خواهد کرد و البته، یک شخصیت قابل بازی دیگر علاوه‌بر استل و مکس نیز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. شخصیتی که تاکنون معرفی نشده است.

بازی شورش در شهر ۴ علاوه‌بر بسته الحاقی Mr. X Nightmare میزبان یک به‌روزرسانی رایگان هم خواهد بود، به‌روزرسانی‌ای که یک حالت سختی مینیا پلاس و حالتی تمرینی را به بازی اضافه می‌کند. تاکنون تاریخ دقیق انتشار بسته الحاقی Mr. X Nightmare مشخص نشده است، این بسته الحاقی اما در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. بازی شورش در شهر ۴ اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس است. تریلر رونمایی از شخصیت مکس تاندر را در زیر ببینید.

دانلود از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده