نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵

رشد قابل توجه تعداد بازیکنان Overwatch در سال ۲۰۲۰

ارن کلر که وظیفه کارگردانی بازی Overwatch 2 را برعهده دارد در مصاحبه‌ای که با GameSpot داشته تعداد کاربران Overwatch را ۶۰ میلیون نفر اعلام کرده است.

بلیزارد مدتی قبل اعلام کرد که دیگر شخصیت جدیدی برای Overwatch منتشر نمی‌شود و درعوض تمرکز اصلی تیم روی ساخت بازی Overwatch 2 خواهد بود. اما باوجود این بازی اصلی همچنان درحال گسترش است. اخیرا جف کاپلان بعد از ۱۹ سال از بلیزارد جدا شد و ارن کلر به‌عنوان جانشین او انتخاب شده است. کلر که وظیفه کارگردانی Overwatch 2 را برعهده دارد، در مصاحبه‌ای که با GameSpot داشته گفته است که تعداد بازیکنان Overwatch در سال ۲۰۲۱ میلادی به عدد ۶۰ میلیون نفر رسیده است. این درحالی است که تعداد بازیکنان در آخر سال ۲۰۱۹ میلادی ۵۰ میلیون نفر بود.

بخشی از صحبت‌هایی ارن کلر با GameSpot در ادامه قرار گرفته است: «ما ۶۰ میلیون بازیکن داریم که آن جنبه از بازی (بخش PvP) را دوست دارند و به‌آن وابسته شده‌اند. می‌دانیم که درآینده باید بهترین نسخه از یک شوتر تیم‌محور را تحویل مخاطبان بدهیم.»

ما نمی‌دانیم بلیزارد چطور این عدد را محاسبه کرده است. این استودیو ممکن است تعداد کاربران فعال در آخر هفته‌ها را درنظر گرفته یا چند اکانت متعلق‌به یک نفر را هم حساب کرده باشد. همچنین Overwatch در یک بازه‌ی زمانی در سال ۲۰۲۰ رایگان شده بود. ولی باتمام این موارد ۶۰ میلیون نفر عدد چشمگیری به‌حساب می‌آید و تجربه‌ی این بازی بدون محتوای جدید هنوز برای بازیکنان لذت‌بخش است، به‌خصوص کسانی که با دوستان خود Overwatch را بازی می‌کنند. فعلا طرفداران امیدوار هستند بلیزارد بتواند شور و شوق ایجاد شده توسط این بازی را برای Overwatch 2 هم حفظ کند و به‌زودی جزئیات جدیدی از آن منتشر کند.

نظر شما درباره‌ی ۱۰ میلیون کاربر جدید در سال ۲۰۲۰ برای Overwatch چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingboit
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده