// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۲

مرور خلاصه داستان بازی Resident Evil 7 با انتشار تریلری جدید

شرکت کپکام با نزدیک شدن به عرضه بازی Resident Evil Village، تریلری را با یادآوری داستان Resident Evil 7 منتشر کرده است.

بازی Resident Evil 7 در زمان عرضه خود این مجموعه را در مسیر جدیدی قرار داد. دوربین بازی به حالت سوم شخص درآمد و شخصیت ایتن وینترز هم به‌عنوان یک کاراکتر کاملا جدید به مخاطب معرفی شد.

حال تقریبا یک هفته تا عرضه بازی Resident Evil Village زمان باقی‌مانده است و شرکت کپکام (Capcom) به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی رزیدنت ایول 7 منتشر کرده است. درواقع تریلر منتشر شده با محوریت داستان بازی است تا یک یادآوری برای کاربران باشد. ازطرفی برای تجربه‌ی رزیدنت ایول ویلیج هم آماده خواهند شد.

یکی از مواردی که پس از عرضه نسخه هفتم بین کاربران جامعه کاربری بازی از آن سخن گفته می‌شد، جذاب نبودن ایتن وینترز در حد و اندازه سایر شخصیت‌های اصلی سری رزیدنت ایول بود. این در حالی است که کپکام اعلام کرده که بهبودهای زیادی را روی شخصیت ایتن وینترز انجام داده‌اند تا کاربران بتوانند بیش‌ازپیش با او ارتباط برقرار کنند. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده