// جمعه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۲:۳۲

تریلر جدید بازی Subnautica: Below Zero

در بخشی از قسمت جدید برنامه State of Play تریلر جدید Subnautica: Below Zero را دیدیم و از تاریخ عرضه دقیق این بازی اکشن-ادونچر بقامحور و جهان‌باز مطلع شدیم.

سونی مدتی قبل بازی Subnautica را به شکل کاملا رایگان در اختیار گیمرها گذاشت. شاید به این هدف که آن‌ها بیش‌ازپیش برای تجربه‌ی بازی Subnautica: Below Zero هیجان‌زده شوند. استودیو بازی‌سازی Unknown Worlds Entertainment در مقام سازنده و ناشر بازی اکشن-ادونچر، سروایوال و جهان-باز Subnautica: Below Zero آن را در تاریخ ۱۴ مِی/مه (۲۴ اردیبهشت) تحویل گیمرها می‌دهد.

شما در بازی قدم به یک محیط پرشده از آب و یخ می‌گذارید تا پاسخ برخی پرسش‌ها را پیدا کنید. مثل همیشه همان اول کار پای یک سقوط خطرناک در میان است که بقا در شرایط موجود را سخت‌تر می‌کند. موجودات زنده‌ی حاضر در این منطقه توانایی حمله و آسیب زدن به گیمر را دارند. تازه سرما هم به‌تنهایی از پس به چالش کشیدن گیمر برمی‌آید. راستی دیگر خبری از هیچ‌کدام از افراد فرستاده‌شده به این منطقه نیست؛ انسان‌هایی که یکی از آن‌ها سم، خواهر شخصیت اصلی بازی Subnautica: Below Zero است.

دانلود ویدیو از آپارات

ساخت ابزار و پناهگاه و واکنش نشان دادن با نهایت سرعت تنها برخی از کارهایی هستند که به هدف بقا باید در بازی Subnautica: Below Zero انجام شوند. این بازی انحصاری پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیست. ولی سازندگان می‌گویند که به خاطر دوال‌سنس تجربه‌ی آن روی پلی استیشن 5 بهتر خواهد بود. زیرا به کمک لرزش‌های دقیق دسته و حتی صداهای آن، بازیکن می‌تواند بیش‌ازپیش احساس حضور در چنین منطقه‌ی خطرناکی را داشته باشد. راستی اگر بازی Subnautica را برای پلی استیشن 4 در اختیار دارید، می‌توانید آن را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به نسخه‌ی پلی استیشن 5 آپدیت کنید.


منبع YouTube/PS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده