// چهار شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱

بازگشت حالت The Mercenaries به بازی Resident Evil 8 با المان های نقش آفرینی

به تازگی رسانه IGN تریلر گیم‌پلی جدیدی را از حالت Mercenary بازی Resident Evil Village در دسترس کاربران قرار داده است. 

تا عرضه بازی Resident Evil Village مدت زمان زیادی باقی نمانده است و در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه (یک می) کاربران تمامی پلتفرم‌ها می‌توانند به دمو دهکده و قلعه دسترسی پیدا کنند. همچنین در این نسخه شاهد بازگشت حالت The Mercenaries هستیم که برای دسترسی به آن، ابتدا باید بازی اصلی را کامل کنید.

این در حالی است که رسانی آی‌جی‌ان به‌تازگی در جریان بخش IGN First خود، تریلر گیم‌پلی جدیدی را از حالت مرسنری در دسترس کاربران قرار داده است. در جریان حالت The Mercenaries، بازیکنان با موج‌هایی از دشمنان روبه‌رو می‌شوند و باید آن‌ها را تا زمان رسیدن به هدف درنظر گرفته شده، بکشند. هرقدر که دشمنان بیشتری بکشید، به مدت زمان درنظر گرفته شده برای شما اضافه خواهد شد و ازطرفی می‌توانید امتیاز بیشتری را هم کسب کنید.

همچنین اُرب‌های نارنجی رنگی هم درنظر گرفته شده که با برداشتن آن‌ها، ۳۰ ثانیه به زمان کلی شما اضافه می‌شود. در محیط‌های ابتدایی و دهکده بازی، دشمنان مستقیم به سمت شما حمله می‌کنند. این در حالی است که در محیط‌های دیگر، شاهد دشمنانی خواهید بود که روی دیوار یا سقف هستند و باید حسابی حواس خود را جمع کنید. حال بعضی از بازیکن‌ها، پس از رسیدن به هدف خود و کشتن تعداد دشمنان مورد نظر، سریعا به سمت هدف می‌روند. این در حالی است که بعضی دیگر خواهان کشتن تمامی دشمنان هستند تا بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنند.

در ادامه مشخص شده که کاربران به فروشگاه دوک هم دسترسی دارند و می‌توانند سلاح، ارتقاهای مختلف، آیتم‌های قابل استفاده و مهمات خریداری کنند. همچنین مهارت‌های مختلفی هم برای بازیکن درنظر گرفته شده از میان آن‌ها می‌توان به سریع‌تر حرکت کردن در حالتی که از سلاح چاقو استفاده می‌کنید، اشاره کرد. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی حالت مرسنری را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده