// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۸

فروش بسیار خوب بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity

دنیل احمد در حساب کاربری توییتر خود، به میزان فروش بسیار خوب بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity و تبدیل شدن آن به بهترین بازی موسو کوئی تکمو اشاره کرده است.

Hyrule Warriors: Age of Calamity شاید در حد و اندازه یک دنباله برای The Legend of Zelda: Breath of the Wild نبوده باشد، اما به‌عنوان یک بازی موسو، تجربه‌ی بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار داد. 

تا پایان ماه دسامبر ۲۰۲۱ بود که مشخص شد کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر Hyrule Warriors: Age of Calamity، اعلام کرد که بازی از زمان عرضه خود توانسته ۳.۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد. این در حالی است که به‌تازگی دنیل احمد، تحلیل‌گر صنعت بازی‌های ویدیویی، در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که Hyrule Warriors: Age of Calamity تا پایان ماه مارس ۲۰۲۱ (اوایل فروردین ماه) توانسته است فروش خود را به ۳.۷ میلیون نسخه برساند.

به‌عبارتی در بازه زمانی سه‌ماهه از آخرین تاریخ ذکر شده، ۲۰۰ هزار نسخه دیگر فروش داشته است. همچنین مشخص شده که این بازی بهترین بازی موسو شرکت کوئی تکمو از نظر میزان فروش است. البته این دستاورد را بازی در هفته اول انتشار خود کسب کرده بود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Hyrule Warriors: Age of Calamity توانست از زومجی نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild دارای خاطرات داستانی بود که از گذشته‌ای دردناک خبر می‌داد. استودیو اومگا فورس با استفاده از این خاطرات و قرار دادن آن‌ها در یک تایملاین جدید، داستانی را روایت می‌کند که این بار قرار نیست به تلخی قبل باشد، اما هنوز لحظات دراماتیک خود را حفظ کرده است. Hyrule Warriors: Age of Calamity، از نظر گیم‌پلی هم در سطح بسیار خوبی قرار دارد. وجود ۱۸ شخصیت که هرکدام ساختار مهارت و کومبوهای مخصوصی به خود را دارند و می‌توانید به‌واسطه‌ی هرکدام از آن‌ها، تجربه‌ای کاملا متفاوت را کسب کنید. بااین‌حال افت فریم‌های وحشتناک و عذاب آور چیزی است که در مبارزات شلوغ حسابی شما را اذیت خواهد و همین مورد سبب شده تا Age of Calamity نتواند به یک اسپین آف بی عیب و نقص تبدیل شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده