// سه شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹

Tropico 4 بین بازی های رایگان ایکس باکس لایو گلد برای ماه می

مایکروسافت به‌تازگی بازی‌های رایگان ماه می ۲۰۲۱ کاربران ایکس باکس لایو گلد را معرفی کرده است.

با نزدیک شدن به ماه جدید میلادی، شرکت ایکس باکس فهرست بازی‌های رایگان کاربران ایکس باکس لایو گلد را منتشر می‌کند. ازاین‌رو با نزدیک شدن به انتهای ماه آوریل، مایکروسافت فهرست بازی‌های رایگان ماه می را منتشر کرده است. 

از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد، کاربران ایکس باکس وان می‌توانند بازی Armello را به رایگان تجربه کنند. Armello یک بازی رومیزی است که ظاهر رنگی و کودکانه آن می‌تواند کاربران کم سن و سال را به‌خوبی سرگرم کند. این در حالی است که از تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه، کاربران می‌توانند بازی Dungeons 3 را تجربه کنند که یک استراتژی سیاه‌چاله محور است.

کاربران ایکس باکس 360 در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه می‌توانند بازی Lego Batman را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند. البته اشاره کنم که تنها تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارید تا این کار را انجام دهید. همچنین از ۲۶ اردیبهشت ماه تا ۱۰ خرداد ماه هم کاربران می‌توانند بازی Tropico 4 را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنند.

دراین‌میان اشاره کنم که کاربران ایکس باکس سری ایکس | اس درکنار کاربران ایکس باکس وان می‌توانند هر چهار بازی معرفی شده را به رایگان تجربه و به فهرست بازی‌های خود اشاره کنند. در زیر هم می‌توانید تریلر بازی‌های رایگان ماه می را در زومجی تماشا و با آن‌ها آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده