نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۱

هدف جدید بازی Hitman 3 در دسترس قرار گرفت ؛ دشمنی سیاسی

جدیدترین هدف بازی Hitman 3 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است تا با مامور ۴۷ به نبردی سیاسی بروند.

بازی Hitman 3 برخی از دشمنان خود را در قالب هدف گریزان (Elusive Target) به بازیکن ارائه می‌کند. اهدافی که بازیکن تنها یک بار شانس ازبین‌بردن آن‌ها را دارد. به‌تازگی جدیدترین هدف گریزان بازی هیتمن ۳ با نام هدف گریزانِ سیاستمدار در دسترس قرار گرفته است. بازیکنان می‌توانند تا تاریخ سوم می (۱۳ اردیبهشت) این هدف را از بین ببرند. این هدف در دسترس بازیکنانی که بازی اصلی یا استارتر پک رایگان بازی را در اختیار دارند قرار گرفته است.

بازیکنان بازی هیتمن 3 در حال حاضر با تجربه بخش اول از بسته الحاقی هفت گناه کبیره (The Seven Deadly Sins) مشغول هستند؛ این بخش پرده اول: طمع نام دارد. این محتوا بخشی از فصل طمع (Season of Greed) بازی است که در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت) به‌پایان می‌رسد و پس از آن فصل گناه (Season of Sin) آغاز می‌شود. هفت گناه کبیره نام بسته الحاقی جدید بازی هیتمن ۳ است که با انتشار در هفت فصل بازیکنان را به اعماق تاریک ذهن مامور ۴۷ فرا می‌خواند. 

این بسته الحاقی همچون هر بسته الحاقی دیگری شامل محتویاتی اختصاصی مانند لباس‌ها و جوایزی ویژه می‌شود. با فرا رسیدن نوبتِ هر یک از گناهان، آیتم‌هایی مرتبط با همان گناه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هر یک از گناهان فصلِ ویژه خود را خواهند داشت و هر یک از این فصول ویژه از ۴ تا ۶ هفته طول خواهند کشید. بازی هیتمن ۳ ازطریق فروشگاه اپیک گیمز برای کاربران پی‌سی و ازطریق کلاود برای کاربران نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. این بازی همچنین برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، استادیا، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس در دسترس قرار دارد.

تریلر هدف گریزان جدید بازی هیتمن ۳ را در زیر تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده