// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۲

پلتفرم ‌های بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown مشخص شد

ناکون و KT Racing به تازگی تریلر یک دقیقه‌ای را از بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown منتشر کرده‌اند که در جریان آن شاهد پلتفرم‌های بازی هستیم.

چند ماه پیش بود که ناکون با همکاری KT Racing، بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown را معرفی کرد. البته تیزر بازی، اطلاعاتی را از گیم‌پلی و همچنین پلتفرم‌های بازی در اختیار کاربران قرار نداد. 

این در حالی است که به تازگی ناکون و KT Racing، به‌ترتیب ناشر و سازنده Test Drive Unlimited: Solar Crown، تریلر یک دقیقه‌ای جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند. تریلر منتشر شده هم همانند قبل، یک ویدیو سینمایی است که آماده شدن دو رقیب برای مسابقه دونفره را نشان می‌دهد. 

بااین‌حال در انتهای تریلر شاهد رونمایی از پلتفرم‌های زمان عرضه بازی هستیم. Test Drive Unlimited: Solar Crown برای کامپیوتر (ازطریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | اس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. تابه‌امروز اطلاعات خاصی از بازی منتشر نشده، اما می‌دانیم که برندهایی نظیر فراری، لامبورگینی، پورشه، Koenigsegg، آپولو، داج و بوگاتی، از مواردی هستند که ماشین‌های آن‌ها را در بازی خواهیم دید.

در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده از رونمایی پلتفرم‌های بازی Test Drive Unlimited: Solar Crown را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده