// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

تاریخ انتشار کالکشن Ace Attorney در غرب

کپکام به‌تازگی تاریخ انتشار بازی The Great Ace Attorney Collection برای آمریکا و اروپا اعلام کرده است.

Ace Attorney را می‌توان یکی از مجموعه‌های قدیمی شرکت کپکام (Capcom) دانست که هواداران بسیاری را در میان کاربران شرقی و غربی دارد. در گذشته، بازی The Great Ace Attorney Chronicles در اختیار کاربران ژاپنی قرار گرفته بود و حال پس از گذشت ۶ سال، شاهد در دسترس قرار گرفتن آن برای کاربران غربی خواهیم بود. 

شرکت کپکام به‌تازگی تریلری را از بازی The Great Ace Attorney Chronicles منتشر کرده و در آن شو تاکومی، کارگردان مجموعه Ace Attorney، اعلام می‌کند که این بازی در تاریخ پنج مرداد ماه (۲۷ جولای) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. به‌عبارتی کاربران با خرید این کالکشن به The Great Ace Attorney: Adventures و The Great Ace Attorney 2: Resolve دسترسی پیدا می‌کنند.

در ادامه مشخص شده که یک باندل دیجیتالی هم برای بازی در دسترس قرار گرفته که شامل The Great Ace Attorney Collection و همچنین Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy می‌شود. از نظر داستانی هم اشاره کنم که The Great Ace Attorney Collection مربوط به ماجراجویی‌های جد کاراکتر فونیکس رایت می‌شود. بازیکنان در نقش یک وکیل مدافع قرار می‌گیرند که باید پرونده‌های مختلف را حل کرده و پرده از واقعیت بردارد.

در انتها مشخص شده که کالکشن The Great Ace Attorney Collection دارای هشت اپیزود کوچک و لباس‌های مختلف برای تغییر ظاهر شخصیت‌ها است که در گذشته، درقالب بسته الحاقی در اختیار بازیکنان شرقی قرار گرفته بود. در زیر هم می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده