// پنجشنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳

تریلر جدید کالکشن Ninja Gaiden با محوریت نبردهای اکشن بازی

کوئی تکمو و تیم نینجا به تازگی تریلر جدیدی را از بازی Ninja Gaiden: Master Collection منتشر کرده‌اند که نبردهای سرعتی و خونین بازی را نشان می‌دهد.

پس از معرفی بازی Ninja Gaiden: Master Collection، هواداران سری نینجا گیدن حسابی خوشحال شدند، زیرا می‌توانند در تاریخ ۲۰ خرداد (۱۰ ژوئن) ریمستر سه نسخه از این مجموعه را در قالب یک کالکشن روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ تجربه کنند.

این در حالی است که به‌تازگی کوئی تکمو (Koei Tecmo) و تیم نینجا (Team Ninja)، به‌ترتیب ناشر و سازنده Ninja Gaiden: Master Collection، تریلر جدیدی را از بازی منتشر کرده‌اند. در جریان تریلر منتشر شده شاهد نبردهای مرگ‌بار و خونین ریو هایابوسا با دشمنان خود و همچنین بعضی از باس‌های بازی هستیم. 

نکته‌ی بسیار خوب بازی، وجود اکشن سرعتی و مبارزاتی است که کمی غفلت از آن‌ها، مرگ شما در بازی را رقم می‌زند. به بیان دقیق‌تر، کاربران با خرید مستر کالکشن، به بازی‌های Ninja Gaiden Sigma، Ninja Gaiden Sigma 2 و Ninja Gaiden Razor's Edge دسترسی پیدا می‌کنند که با رزولوشن 4K و ۶۰ فریم برثانیه (پی سی) اجرا می‌شوند. در نگاه بعضی از کاربران، نسخه‌های سیگما آنطور که باید و شاید جذاب نبودند. 

البته اشاره کنم که تیم سازنده به‌خاطر عدم دسترسی به فایل‌های نسخه اورجینال، مجبور به استفاده و ریمستر نسخه‌های سیگما شده است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را از زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده