// شنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۳

Sky: Children of the Light برای عرضه روی یک پلتفرم جدید تایید شد

به تازگی استودیو thatgamecompany اعلام کرده که بازی Sky: Children of the Light برای پلتفرم جدیدی عرضه خواهد شد.

استودیو Thatgamecompany با ساخت بازی‌های Journey و Flower نشان داده که می‌تواند بازی‌های متفاوت و سرگرم کننده‌ای را خلق کند. در سال ۲۰۱۹ بود که بازی Sky: Children of the Light با تمرکز روی دوستی، ایجاد یک جامعه کاربری و موارد مشابه عرضه شد.

در آن زمان توانست بازخوردهای بسیار خوبی را کسب کند و همچنین جوایز Best of 2020 فروشگاه گوگل پلی، بهترین بازی موبایل رویداد SXSW و همچنین جایزه مخاطبان در GDC را از آن خود کرده است. از زمان عرضه تابه‌امروز، ۹ فصل ماجراجویی جدید به بازی اضافه شده که همه آن‌ها محتویات داستانی بازی هستند. 

حال آن دسته از افرادی که موفق به تجربه‌ی Sky: Children of the Light نشده‌اند، می‌توانند در ماه ژوئن (خرداد/تیر) منتظر عرضه این بازی روی نینتندو سوییچ باشند. تیم سازنده به‌تازگی تایید کرده که Sky: Children of the Light با تمامی محتویات خود برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود تا کاربران بیشتری بتوانند این بازی را تجربه کنند. 

بازی Sky: Children of the Light توانست از زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

تازه‌ترین بازی ویدیویی ساخته‌شده توسط استودیوی Thatgamecompany، به هیچ عنوان اثری نیست که بخواهید در اوقات هدررفته و صرفا برای گذران وقت سراغ آن بروید. این محصول ویدیوگیمی با اینکه فعلا پلتفرم‌های iOS و اندروید را هدف گرفته، دقیقا با رویکرد یک بازی قابل‌توجه و آماده‌شده برای عرضه روی کنسول‌ها و PC ساخته شده است؛ طوری که موقع حل معماها، گشت‌وگذار در جهان زیبا و همراهی با دیگر بازیکنان آن، گیمر باید با صبر و حوصله مشغول پیش‌روی در یک جهان خاص و هدفمند بشود. این وسط شاید افرادی که اهل تجربه‌ی بازی‌هایی با ریتم آرام‌سوز نیستند، از تجربه‌ی Sky: Children of the Light لذتِ فوق‌العاده زیادی نبرند. اما باتوجه‌به رایگان بودن بازی، این دسته از مخاطبان نیز باید یک بار محصول مورد بحث را تجربه کنند؛ یک بازی ویدیویی ساخته‌شده برای پشتیبانی شدن طولانی‌مدت توسط سازندگان که اگر Journey محصول سال ۲۰۱۲ را دوست داشتید، احتمالا شما را عاشق خود خواهد کرد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده