// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۱

اعلام زمان برگزاری کنفرانس یوبیسافت در E3 2021

شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت اعلام کرد که قسمت جدید رویداد آنلاین Ubisoft Forward را دقیقا در چه روز و چه ساعتی پخش می‌کند.

راس ساعت ۲۳:۳۰ روز شنبه، ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) به وقت ایران منتظر برگزاری آنلاین قسمت جدید رویداد یوبیسافت فوروارد باشید تا از برنامه‌های بعدی شرکت فرانسوی مطلع شوید. یوبی‌سافت اولین شرکتی است که زمان دقیق ارائه‌ی کنفرانس در ای تیری 2021 را اعلام کرد. از قضا کنفرانس آن هم دقیقا در نخستین روز این مراسم آنلاین برگزار می‌شود. نمایشگاه E3 2021 از آن‌جایی که چاره‌ای جز برگزاری آنلاین و کاملا دیجیتالی نداشت، اولین دوره از رویداد E3 است که به شکل کاملا رایگان و قابل دسترس برای همگان برگزار می‌شود.

نمی‌توان به‌صورت قطعی گفت که چه بازی‌هایی در رویداد جدید شرکت یوبیسافت حضور دارند. شاید نمایش بهتری از ریمیک بازی Prince of Persia: The Sands of Time را ببینیم و شاید بعد از این همه سال، بالاخره زمان رویارویی دوباره با سم فیشر عزیز در قالب قسمت جدید سری بازی اسپلینتر سل برسد. راستی بازی Far Cry 6 هم به احتمال زیاد در این رویداد حضور دارد. رینبو سیکس بعدی، بازی Skull & Bones، بازی Roller Champions و بازی Riders Republic هم از شانس خوبی برای حضور در یوبی‌سافت فوروارد جدید برخوردار هستند.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید یوبیسافت سراغ رونمایی از بازی Avatar یا اعلام تاریخ انتشار بازی Beyond Good and Evil 2 هم می‌رود یا در آخر بسیاری از گیمرها قرار است رویداد جدید را ناامیدکننده به شمار بیاورند؟


منبع Ubisoft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده