// پنجشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۲

معرفی نسخه ریمیک بازی ترسناک The House Of The Dead با یک تریلر

بازی The House of the Dead، محصول سال ۱۹۹۶ میلادی شرکت سگا بالاخره بازسازی شده است. این بازی ترسناک در سال جاری میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

سگا وظیفه‌ی ساخت نسخه‌های ریمیک بازی ترسناک The House of the Dead، محصول سال ۱۹۹۶ و بازی ترسناک The House of the Dead 2، محصول سال ۱۹۹۸ میلادی را به شرکت Forever Entertainment سپرد. حالا زمان رونمایی از نخستین ریمیک رسید که حداقل فعلا به نظر می‌رسد که در انحصار نینتندو سوییچ قرار دارد. نسخه‌ی اصلی بازی The House of the Dead برای آرکید، کنسول سگا سترن و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است.

نسخه‌ی ریمیک بازی The House of the Dead نه‌تنها از چند جهت این محصول را تا حدی به‌روز کرده است، بلکه با پشتیبانی از مولتی‌پلیر به بازیکن اجازه‌ی سلاخی زامبی‌ها درکنار دوست خود را می‌دهد. باتوجه‌به تمرکز جدی Forever Entertainment روی ساخت بازی برای نینتندو سوییچ و نگاهی به فهرست پروژه‌های آن می‌توان امیدوار بود که نسخه ریمیک بازی The House of the Dead کاملا موفق به جلب توجه طرفداران قدیمی مجموعه بشود.

دانلود ویدیو از آپارات

نینتندو در رابطه با حالت مولتی‌پلیر بازی The House of the Dead: Remake می‌نویسد: «شما می‌توانید درکنار دوست خود تبدیل به دو مامور فرمانداری شوید که برای بررسی چرایی محو شدن چندین و چند نفر قدم به مکان‌هایی به‌خصوص می‌گذارند. سپس آن‌ها با دسته‌های عظیمی از این هیولاها مواجه می‌شوند». حالا باید صبر کرد و دید که این بازی ترسناک پرشده از زامبی‌ها چه‌قدر می‌تواند از امکانات کنسول نینتندو سوییچ همچون قابلیت‌های جوی‌کان‌های آن بهره ببرد.

آخرین نسخه‌ی عرضه‌شده از سری بازی The House of the Dead، بازی House of the Dead: Scarlet Dawn بود که در سال ۲۰۱۸ میلادی توسط سگا و فقط برای دستگاه‌های آرکید در آمریکا و ژاپن عرضه شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده